تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1399 - 13:21
کد خبر : 86894

۳۴ تن آرد احتکار شده در خمین کشف شد

۳۴ تن آرد احتکار شده در خمین کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «بهزاد فکوری»  افزود: با کسب خبری  در این خصوص، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.   وی اظهارداشت: مأموران پس از کنترل نامحسوس محل اعلامی و اطمینان از صحت موضوع، با هماهنگی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «بهزاد فکوری»  افزود: با کسب خبری  در این خصوص، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.  
وی اظهارداشت: مأموران پس از کنترل نامحسوس محل اعلامی و اطمینان از صحت موضوع، با هماهنگی دستگاه قضائی به همراه نماینده اداره صنعت و معدن شهرستان، وارد عمل شده و در بازرسی از انبار مورد نظر، موفق به کشف این مقدار آرد شدند.  
فرمانده انتظامی شهرستان خمین تاکید کرد:  شهروندان  به منظور حمایت از اقتصاد داخلی و مبارزه هدفمند با محتکران، موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

یک کیلو گرم هروئین در دلیجان کشف شد

فرمانده انتظامی دلیجان نیز گفت: یک کیلو گرم هروئین  با توقیف یک دستگاه خودروی سواری در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان کشف شد.

سرهنگ «مجتبی جمالی» افزود: در ادامه طرح های مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر، گروهی از ماموران انتظامی دلیجان در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند.

وی اظهار داشت: در اقدامی غافلگیرانه خودرو با ۲ سرنشین متوقف و پس از بازرسی از آن یک کیلو گرم هروئین که به شکل ماهرانه ای  در آن جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی دلیجان گفت: در این عملیات ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

خمین و دلیجان در نوار جنوبی استان مرکزی قرار دارند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد