تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1402 - 8:27
کد خبر : 149305

رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان:بزرگ‌ترین معروفی که باید برای آن تلاش شود انتخابات است

رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان:بزرگ‌ترین معروفی که باید برای آن تلاش شود انتخابات است

به گزارش روابط عمومی مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، دکترجواد استکی در جلسه مشترک با ستاد امر به معروف اظهار کرد: لازم است از همه نیروهای ستاد و مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان که جهادی و انقلابی در میدان حضور دارند و فعالیت

به گزارش روابط عمومی مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، دکترجواد استکی در جلسه مشترک با ستاد امر به معروف اظهار کرد: لازم است از همه نیروهای ستاد و مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان که جهادی و انقلابی در میدان حضور دارند و فعالیت می‌کنند، تقدیر و تشکر کنم و مجمع رهروان امر به معروف استان آمادگی هرگونه همکاری را با مجموعه ستاد امر به معروف اصفهان دارد.

رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان تصریح کرد: باید برای برگزاری مرتب جلسات شورای فرهنگ عمومی شهر تلاش کنیم و این یک مطالبه جدی است که این جلسات برگزار شود چرا که این شورا ترسیم راه فرهنگی شهر را برعهده دارد که با توجه به معضلاتی که در جامعه وجود دارد جلسات و مصوبات آن باید به‌صورت جدی پیگیری شود.

وی با اشاره به مدیریت جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان عنوان کرد: بحمدالله مدیریت جدید این ستاد باعث شده است که در طول یک سال گذشته روح تازه‌ای در مجموعه ستاد دمیده شود و فعالیت‌های میدانی ستاد چشمگیر بوده و باید شتاب این فعالیت‌ها در جامعه بیشتر شود.

استکی ادامه داد: فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر باعث امید آفرینی در جامعه اسلامی شده و مردم اصفهان نسبت به گذشته امیدوارتر شده‌اند.

رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به ترویج فرهنگ امر به معروف در جامعه، تصریح کرد: اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر یک امر بسیار مهم است که متأسفانه دستگاه‌های مسئول در این راستا اهتمام آن‌چنانی ندارند؛ باید با تمام توان از ابزارهای رسانه و فضای مجازی برای ترویج این فرهنگ استفاده کنیم.

وی به اغتشاشات سال گذشته اشاره کرد و گفت: در جریان اغتشاشات سال گذشته اگر دشمنان نظام در مقطعی موفقیت‌هایی را کسب کردند، به‌خاطر ضعف مدیران فرهنگی کشور بود که اهتمامی در خصوص تبیین فرهنگ غنی اسلامی را نداشته و ترک فعل‌هایی داشتند که بحمدالله با استقرار دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به این موضوع مهم شده است.

استکی با مطالبه‌گری از صداوسیما خاطرنشان کرد: مطالبه جدی ما از صداوسیما خصوصاً مرکز اصفهان این است که محتواهایی و همچنین برنامه‌ای در راستای اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر اختصاص دهد و زمان پخش آن را هم در زمانی معین کند که اوج بازدیدکنندگان از تلویزیون باشد.

رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به انتخابات پیش‌رو، تاکید کرد: بزرگ‌ترین معروفی که باید برای آن تلاش کنیم انتخابات پیش‌رو است و باید در راستای حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات برنامه‌ریزی کنیم؛ چرا که حضور گسترده مردم باعث یاس و ناامیدی دشمنان نظام اسلامی خواهد شد.

وی به سرآمد بودن مردم اصفهان در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم استان اصفهان در تمام صحنه‌های انقلاب با حضور خود زبان‌زد و سرآمد کشور بوده و هستند و در شأن این مردم نیست که عده‌ای هنجارشکن بخواهند اعتقادات دینی مردم را از بین ببرند؛ باید با تمام توان در مقابل مفسدین ایستادگی و برخوردی جدی صورت گیرد.

استکی با اشاره به وصایای شهدا، عنوان کرد: وظیفه آحاد مردم ادای دین به شهدای والامقامی است که در وصایای خود به حفظ و دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی تأکید کرده‌اند و امروز دشمنان نظام با تمام توان تلاش می‌کنند که دین و اعتقادات مردم را از بین ببرند.

رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان در پایان بیان کرد: شورای امر به معروف و نهی از منکر دانش‌آموزی یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در ترویج معروفات بین دانش‌آموزان باعث می‌شود مسئولیت‌پذیری نسبت به جامعه خود را به آنها بیاموزد که باید در تحقق این موضوع تلاش کنیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد