تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1403 - 18:07
کد خبر : 149710

شهردار اصفهان:شهرداری اصفهان آمادگی هرگونه همکاری را با نهاد مردمی مجمع رهروان امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان اصفهان دارد

شهردار اصفهان:شهرداری اصفهان آمادگی هرگونه همکاری را با نهاد مردمی مجمع رهروان امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان اصفهان دارد

به گزارش روابط عمومی مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان؛ دکترعلی قاسم‌زاده شهردار کلانشهر اصفهان در نشست مشترک شورای‌عالی مجمع رهروان امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر با شهردار اصفهان به همکاری با مجمع رهروان امربه‌معروف نهی‌ازمنکر اشاره و اظهار کرد: مجمع رهروان امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر نهادی مردمی فعال و باتجربه‌ای است که سالیانی در

به گزارش روابط عمومی مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان؛ دکترعلی قاسم‌زاده شهردار کلانشهر اصفهان در نشست مشترک شورای‌عالی مجمع رهروان امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر با شهردار اصفهان به همکاری با مجمع رهروان امربه‌معروف نهی‌ازمنکر اشاره و اظهار کرد: مجمع رهروان امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر نهادی مردمی فعال و باتجربه‌ای است که سالیانی در خصوص ترویج معروفات و مبارزه با منکرات در جامعه فعالیت می‌کند.

شهردار اصفهان ادامه داد: شهرداری اصفهان آمادگی هرگونه همکاری را با نهاد مردمی مجمع رهروان امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان اصفهان و همچنین دیگر گروه‌های مردمی که در ترویج فرهنگ اسلامی و حفظ ارزش‌های اسلامی تلاش می‌کنند دارد.

وی به شخصیت شهر اصفهان اشاره و تصریح کرد: در شهرداری تلاش ما بر حفظ شخصیت و لباس شهر در بزم شعائر اسلامی است و در این راستا کارهای بسیار خوبی انجام شده است.

قاسم‌زاده در ادامه بیان داشت: نگاه ما به نقاطی از اصفهان که توسعه عمرانی خوبی در آن صورت‌گرفته ولی از نظر فضاهای فرهنگی و مذهبی محروم است یک نگاه ویژه است که در این زمینه طرح‌هایی را در دست اقدام داریم و باید به اقتضا توسعه شهر نشانه‌های دینی و فرهنگی راهم در محلات توسعه دهیم.

شهردار اصفهان به شناسایی ۷۶ نقطه از شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۷۶ نقطه از کلان‌شهر اصفهان در جهت ساخت مراکز فرهنگی از جمله مسجد با همکاری و مشارکت مردم شناسایی شده است و در طرح فانوس نورانی تلاش می‌کنیم که در حاشیه زاینده‌رود و مجموعه‌های تفرجگاهی مکان‌هایی را بنا کنیم تا در جهت فعالیت فرهنگی به گروه‌های مردمی فعال در این عرصه واگذار نماییم.

وی به حمایت از نهادهای فرهنگی مردمی اشاره و افزود: کمیسیونی در حمایت از نهادهای فرهنگی مردمی، مساجد و گروه‌های مردمی در معاونت فرهنگی تأسیس شد که تلاش‌های بسیار خوبی در حمایت از این نهاد صورت‌گرفته که فعالیت این مجموعه‌ها توسعه چشمگیری پیدا کرده است.

قاسم‌زاده به مسئله عفاف و حجاب اشاره و بیان داشت: در خصوص عفاف و حجاب در جامعه باید تلاشی جدی و مضاعف داشته باشیم و سمت سوی این فعالیت‌های باید بیشتر اغنایی و عمق بخشیدن به مسائل فرهنگی و همچنین بصیرت‌افزایی در جامعه در خصوص آسیب‌های این موضوع و ضربه‌زدن به تحکیم خانواده‌ها باشد.

شهردار اصفهان در ادامه گفت: باید در جامعه اسلامی اخلاقیات را تقویت کنیم نسل آینده شاخص انتخابش ادعا نیست؛ بلکه عمل است پس باید به سمت بهترین شدن در جامعه پیش برویم.

وی به استانداردسازی ونشان شهری اشاره و اظهار داشت: باید برای اصفهان یک استاندارد فرهنگی داشته باشیم که این استاندارد مجموعه‌ای از عناصر و فعالیت‌های فرهنگی شهر است.

قاسم‌زاده در پایان به سرمایه‌گذاری در خصوص کودک و نوجوان اشاره و تصریح کرد: باید سرمایه‌گذاری را در خصوص کودک و نوجوان داشته باشیم که متأسفانه دراین‌خصوص خیلی کم‌کاری شده که همه دلسوزان باید در این مهم یک کار اساسی و ریشه‌ای انجام دهند و شهرداری آمادگی را دراین‌خصوص دارد.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد