تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 بهمن 1401 - 7:57
کد خبر : 149043

تفاهم نامه همکاری مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر و سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان امضاء شد.

تفاهم نامه همکاری مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر  و سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان امضاء شد.

به گزارش روابط عمومی مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان؛تفاهم نامه همکاری فی مابین سازمان جهاد کشاورزی و مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان به امضاء رسید. در جلسه امضاء تفاهم نامه دکتر محمدرضا یوسفی جانشین مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان اظهار داشت: مجمع رهروان

به گزارش روابط عمومی مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان؛تفاهم نامه همکاری فی مابین سازمان جهاد کشاورزی و مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان به امضاء رسید.
در جلسه امضاء تفاهم نامه دکتر محمدرضا یوسفی جانشین مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان اظهار داشت: مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر با راهبرد حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان مهمترین معروف تشکیل گردید که این واجب فراموش شده یعنی امربه معروف در جامعه اسلامی احیاء گردد.
وی تصریح کرد: در راستای گام دوم انقلاب اسلامی ، جهاد تبیین با هدف امید بخشیدن درجامعه اسلامی از وظایف امربه معروف می باشد.
دکتر یوسفی به اصل هشتم قانون اساسی اشاره وافزود: بر اساس اصل هشتم قانون اساسی و نهضت مطالبه گری مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر با محوریت قرارگاه اقتصادی تفاهم نامه ای با سازمان جهاد کشاورزی به امضاء رسید که سازمان جهاد کشاورزی را در امر نظارت بر اقلام اساسی از تولید تا توزیع کمک ویاری نماید.
در ادامه جلسه مهندس مهرداد مرادمند رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان اظهار داشت:استان اصفهان با توجه به ظرفیتی که دارد می تواند بیش از پیش در راستای حفظ نظام وساماندهی وضعیت معیشتی مردم فعالیت نماید واین موضوع نیز در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی می باشد.
وی تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی باید با همکاری نیرو های مردمی در شرایط تورم از گران فروشی و کسانی که قصد التهاب وارد کردن به بازار را دارند جلوگیری و برخورد نماید.
مهندس مرادمند به نقش موثر مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکردر نظارت وهمکاری با جهاد کشاورزی اشاره وافزود: اعضای مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر وخصوصا سردار استکی نگاه جامع در حوزه امربه معروف در مسائل مختلف دارند وهمکاری با نظارت بر توزیع اقلام اساسی جهاد کشاورزی یکی از نگاه های امید آفرین این نهاد مردمی می باشد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد