تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1403 - 18:25
کد خبر : 149715

دبیر ستاد امربه معروف اصفهان: مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر اصفهان یکی از موفق ترین نهاد های مردمی است که با دغدمندی نسبت به معضلات و آسیب های جامعه مطالبه گری وفعالیت می کند

دبیر ستاد امربه معروف اصفهان: مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر اصفهان یکی از موفق ترین نهاد های مردمی است که با دغدمندی نسبت به معضلات و آسیب های جامعه مطالبه گری وفعالیت می کند

به گزارش روابط عمومی مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان؛حجت الاسلام والمسلمین محسن مظاهری در جلسه مشترک شورای عالی مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر وشهردار اصفهان اظهار داشت: ستاد امربه معروف ونهی از منکر یک نهاد انقلابی است که اولویت فعالیت خودرا در حوزه نظارت بر اجرای قوانین مصوب مجلس

به گزارش روابط عمومی مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان؛حجت الاسلام والمسلمین محسن مظاهری در جلسه مشترک شورای عالی مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر وشهردار اصفهان اظهار داشت: ستاد امربه معروف ونهی از منکر یک نهاد انقلابی است که اولویت فعالیت خودرا در حوزه نظارت بر اجرای قوانین مصوب مجلس وهمچنین شرع مقدس اسلام در جامعه اسلامی میداند.

وی تصریح کرد ستاد امربه معروف زیر نظر ائمه جمعه می باشد و در زمینه فرهنگسازی فریضتین در جامعه فعالیت می کند.

دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر اصفهان به معروفات اشاره وبیان داشت: کل قوانین ومسائل شرع مقدس اسلامی معروفات تلقی می شود و رسالت ستاد امربه معروف  فرهنگسازی امربه معروف ونهی از منکر،مطالبه انجام معروفات و جلوگیر از منکرات در سطح جامعه و حتی در دستگاه های حاکمیتی و همچنین نظارت عمومی بر اجرای قوانین و آموزش عمومی آحاد مردم جهت ارتقاء سطح بینش آنها می باشد.

حجت الاسلام مظاهری در ادامه افزود:تنها مجموعه ای که طبق قانون می تواند گروه های مطالبه گر را ساماندهی و وبرای آنها مجوز صادر کند و همچنین مطالبات مردم را درغالب مطالبه گری از رده های حاکمیتی پیگیری نماید ستاد امربه معروف ونهی از منکر می باشد.

وی به نیروهای ستاد امربه معروف ونهی از منکر اشاره وتصریح کرد: عِده وعُده ستاد امربه معروف ونهی از منکر نیروهای مردمی وگروهایی هستند که از طریق ستاد ساماندهی می شوند ودر میدان در زمینه های مطالبه گری وفرهنگی فعالیت می کنند که وظیفه ما حمایت و پشتیبانی از این گروهای مردمی می باشد.

حجت الاسلام مظاهری به فعالیت های مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر اشاره ووبیان داشت: بزرگترین مجموعه مردم نهادی که در سطح کشور در راستای فرهنگسازی امربه معروف ونهی از منکر ومطالبه گری فعالیت می کند نهاد مردمی مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر می باشد که این نهاد دارای ساختار ومجوزی رسمی می باشد واین مجمع هم در حوزه اجرایی و هم در حوزه مطالبه گری نسبت به گروهای دیگر بسیار فعال و عملکرد خوبی داشته است.

وی در ادامه افزود: مجمع رهروان امربه معروف ونهی از منکر اصفهان یکی از موفق ترین نهاد های مردمی است که با دغدمندی نسبت به معضلات و آسیب های جامعه مطالبه گری وفعالیت می کند و می توانم بگویم یکی از بازوان فعال ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان می باشد.

دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر به حدود ۴۰گروه مطالبه گر در سطح استان اصفهان اشاره وگفت:در سطح استان اصفهان حدود ۴۰ گروه مردمی در حوزه مطالبه گری در موضوعات مختلف ثبت شده ودر حال گرفتن مجوز برای فعالیت خود هستند.

حجت الاسلام مظاهری به فعالیت های ستاد امربه معروف اشاره وبیان داشت: در ایام نوروزو ماه مبارک رمضان و در حال حاضر در پایانه های مسافربری،فرودگاه،ایستگاه قطار و پلیس راه ها در ورودی شهر اصفهان نیروهای ستاد امربه معروف هدایت مسافرین و همچنین تذکرات لازم بر رعایت شئونات اسلامی را انجام می دهند.

وی به همکاری ستاد امربه معروف و شهرداری اصفهان اشاره اظهار داشت: تعامل وهمکاری های بسیار خوبی بین شهرداری وستاد امربه معروف ونهی از منکر وجود دارد که در بین تمام مجموعه ها و دستگاه ها، دستگاهی که بیشتر از همه درحوزه ترویج معروفات دغدغمند،تلاش ومجاهدت نموده است شهرداری اصفهان می باشد.

وی در ادامه افزود: با همکاری شهرداری بیش از۱۰۰نفر نیروی آموزش دیده در مناطق مختلف شهر از جمله مجموعه های تفرجگاهی در حوزه ترویج معروفات و دعوت بخیر تلاش می کنند.

حجت الاسلام مظاهری در پایان گفت: بیش از ۱۵ گروه فعال فرهنگی در سطح شهر در مناسبت ها و برنامه های مختلف حضور وفعالیت می کنند که این گروه ها مورد توجه و حمایت شهرداری قرار گرفته اند که لازم است از تلاش های شهردار محترم وهمکاران تقدیرکنیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد