تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1402 - 14:16
کد خبر : 149246

رئیس مجمع رهروان امربه معروف ونهی ازمنکر استان اصفهان:دشمن به‌دنبال آندلس‌سازی جامعه است./تصویر

رئیس مجمع رهروان امربه معروف ونهی ازمنکر استان اصفهان:دشمن به‌دنبال آندلس‌سازی جامعه است./تصویر

رئیس مجمع رهروان امربه‌معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: نباید بگذاریم امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه فراموش شود زیرا دشمن به‌دنبال آندلس‌سازی جامعه است. به گزارش روابط عمومی مجمع رهروان امربه معروف ونههی از منکر استان اصفهان،سردار جواد استکی در همایش فعالان امربه‌معروف و نهی از منکر اظهار کرد: تمام شهدا

رئیس مجمع رهروان امربه‌معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: نباید بگذاریم امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه فراموش شود زیرا دشمن به‌دنبال آندلس‌سازی جامعه است.

به گزارش روابط عمومی مجمع رهروان امربه معروف ونههی از منکر استان اصفهان،سردار جواد استکی در همایش فعالان امربه‌معروف و نهی از منکر اظهار کرد: تمام شهدا آمران به معروف و ناهیان از منکر بودند که با منکراتی مانند استکبار جهانی و صدام مقابله کردند و یاد تمام آن‌ها را زنده نگه می‌داریم.

وی بابیان اینکه در جای‌جای قرآن امربه‌معروف و نهی از منکر بیان‌شده و این امر توسط خداوند تأکید شده است، افزود: در روایات بیان‌شده که اگر جامعه نسبت به این امر بی‌تفاوت باشند، خداوند عذاب الهی را بر جامعه فرود خواهد آورد.

رئیس مجمع رهروان امربه‌معروف و نهی از منکر استان اصفهان با یادآوری اینکه مجمع رهروان در زمان اغتشاشات تذکر لسانی را ترک نکرده و در این زمینه هزینه‌های زیادی کردیم، افزود: با تمام این هزینه‌ها نباید بگذاریم این واجب در جامعه فراموش شود زیرا دشمن به‌دنبال آندلس‌سازی جامعه است اما به این امر توجه نداشتیم.

وی اظهار کرد: حین اغتشاشات، ایام نوروز و در حال حاضر تذکر لسانی که تأکید رهبر انقلاب است در دستورکار گروه‌های مردمی است و در این مسیر خواهران و برادران به، صورت ساماندهی شده این امر را انجام می‌دهند و انتظار حمایت معنوی و قضائی از آن‌ها راداریم هرچند بدون حمایت‌ها نیز این مسیر را ادامه خواهیم داد.

سردار استکی بابیان اینکه در طول این چند سال و به‌ویژه در ماه‌های اخیر تنها ۲ درصد معترض داشتیم، گفت: امربه‌معروف و نهی از منکر محدود به حجاب نیست و این امر در تمام زمینه‌ها در حال انجام است که اگر اراده این امر صورت بگیرد شاهد نتایج خوبی در سطح جامعه خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: باید برای مردم و جوانان، انقلاب و دستاوردهای آن را تبیین کنیم و در ادامه خواهیم دید که پذیرا خواهند بود.

رئیس مجمع رهروان امربه‌معروف و نهی از منکر استان اصفهان تأکید کرد: برای موضوع امربه‌معروف و نهی از منکر نیازمند هماهنگی میان دستگاه‌ها هستیم تا در ادامه در هر دستگاه، اتحادیه‌ها اصناف یک مسئول برای این امر باشد.

وی با تأکید بر اینکه قرارگاه امربه‌معروف و نهی از منکر باید به راهبری و هدایت بپردازد تا اهداف دشمن را خنثی کند، گفت: دشمن در این مسیر از ظرفیت‌های مختلف به‌صورت سازمان‌دهی شده استفاده می‌کند ما نیز باید با سازمان‌دهی و برنامه مناسب برخورد کنیم.

سردار استکی ادامه داد: اصفهان در زمان پهلوی پیشرو در امور دینی، مذهبی و انقلاب بود و ما نباید از هنجارشکنی‌های اخیر کوتاه بیاییم و یا شاهدیم عده‌ای در حال دامن زدن به گرانی هستند تا نارضایتی در مردم ایجاد کنند که باید با این افراد به‌صورت گسترده برخورد شود.

وی اظهار کرد: مردم ما اهل منطق هستند و اگر با آن‌ها منطقی صحبت کنیم، اصول را رعایت خواهند کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد