تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1396 - 8:45
کد خبر : 18335

کشف میلیاردی کالای قاچاق در یزد

کشف میلیاردی کالای قاچاق در یزد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا مزیدی اظهار داشت: ماموران پلیس ضمن کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه اتوبوس مسافربری ولوو را که از جنوب شرق کشور عازم تهران بود، برای بازرسی متوقف کردند. مزیدی افزود: ماموران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا مزیدی اظهار داشت: ماموران پلیس ضمن کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه اتوبوس مسافربری ولوو را که از جنوب شرق کشور عازم تهران بود، برای بازرسی متوقف کردند.

مزیدی افزود: ماموران در بازرسی از این اتوبوس، ۲ هزار و ۳۱۱ قلم انواع کالای قاچاق شامل البسه، لوازم الکتریکی و الکترونیکی، نوشیدنی و لوازم خانگی قاچاق را کشف و دو متهم را نیز در این زمینه دستگیر کردند.

معاون اجتماعی پلیس استان یزد با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: متهمان به همراه پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

مزیدی یادآور شد: مبارزه با کالای قاچاق و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت های اصلی پلیس است و پلیس استان یزد به هیچ وجه در این زمینه مماشات و چشم‌پوشی نخواهد کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد