تاریخ انتشار : جمعه 5 دی 1399 - 7:03
کد خبر : 77846

کشف چوب‌آلات جنگلی قاچاق و آرد احتکاری در تالش

کشف چوب‌آلات جنگلی قاچاق و آرد احتکاری در تالش

سرهنگ حسین جمال دار روز جمعه در گفت گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی دریافت خبر انبار چوب‌ قاچاق در یک واحد مسکونی در شهرستان تالش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفته بود و روز گذشته ماموران انتظامی با انجام تحقیقات نامحسوس، از صحت موضوع اطمینان یافته و با هماهنگی قضائی به محل‎ اعزام شدند. وی ادامه

سرهنگ حسین جمال دار روز جمعه در گفت گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی دریافت خبر انبار چوب‌ قاچاق در یک واحد مسکونی در شهرستان تالش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفته بود و روز گذشته ماموران انتظامی با انجام تحقیقات نامحسوس، از صحت موضوع اطمینان یافته و با هماهنگی قضائی به محل‎ اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی از محل، هشت تن چوب جنگلی قاچاق و فاقد مجوز حمل کشف و در این رابطه یک متهم ۳۷ ساله به مرجع قضائی معرفی شد.
وی افزود: چوب‌ها که بنا بر ارزیابی کارشناسان، ۶۰ میلیون ریال ارزش دارد، به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تالش داده شد.

کشف بیش از ۲ تن آرد احتکاری  

فرمانده انتظامی تالش گفت: دو روز قبل ماموران انتظامی در بررسی صحت و سقم خبر وجود آرد احتکاری در یک انبار، محل را شناسایی و با هماهنگی قضائی در بازرسی از آن، ۲ و نیم تن آرد احتکار شده را کشف کردند.

جمال دار ادامه داد: در این رابطه یک متهم ۵۲ ساله به مرجع قضائی معرفی شد و کارشناسان، ارزش آرد کشف شده را ۷۰ میلیون ریال برآورد کردند.
وی با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با قاچاقچیان، محتکران و اخلالگران نظام اقتصادی، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد