تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 - 12:56
کد خبر : 112917

مانع زدایی ستاد تسهیل از ۲ واحد تولیدی در استان همدان

مانع زدایی ستاد تسهیل از ۲ واحد تولیدی در استان همدان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، «ظاهر پورمجاهد» روز چهارشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان اظهار داشت: یک واحد مرغداری فعال در استان با مشکلات بدهی بانکی دست و پنجه نرم می کرد که در این کارگروه تخصصی مورد بررسی قرار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، «ظاهر پورمجاهد» روز چهارشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان اظهار داشت: یک واحد مرغداری فعال در استان با مشکلات بدهی بانکی دست و پنجه نرم می کرد که در این کارگروه تخصصی مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم برای حمایت از این واحد ارائه شد.

وی گفت: براساس دستورالعمل بانک مرکزی صاحب این واحد تولیدی مکلف شد هفت و نیم درصد از بدهی خود را به بانک بپردازد و مابقی طبق قانون تقسیط شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان مصوبه های ستاد تسهیل را مصداق قانون ارزیابی کرد و از بانکهای استان خواست در اجرای این مصوبات همت بیشتری داشته باشند.

پورمجاهد خاطرنشان کرد: یکی از شرکتهای داروسازی استان نیز برای واردات ماشین آلات و تجهیزات نیازمند حمایت سیستم بانکی بود که با هماهنگی ایجاد شده این فرایند آسان سازی شد.

او با بیان اینکه استان همدان با برخورداری سه شرکت داروسازی یکی از قطب های تولید داروی کشور محسوب می‌شود افزود: پشتیبانی از این صنایع که جزو شرکت های فعال و اشتغالزا هستند ضروری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان به فعالیت مرکز رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه گذاران اشاره کرد و گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی از طریق سامانه tashil.stsm.ir و شماره تماس ۳۱۴۴۸۸۸۸ مسائل خود را به اطلاع کارشناسان برسانند. 

وی تاکید کرد: مشکلات مطرح شده در این مرکز توسط کارشناسان مستقر رسیدگی می‌شود و در صورت لزوم به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان برای تصمیم گیری ارجاع می‌شود. 

به گفته پورمجاهد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به استناد قانون رفع موانع کسب و کار ایجاد شده و به صورت جهادی و انقلابی به وظایف خود عمل کرده و در این راستا از پیشنهادات صاحبنظران و اندیشمندان استقبال می کند.

سال گذشته ۶۶ جلسه ستاد تسهیل در استان همدان تشکیل شد و ۲۷۲ مصوبه ماحصل این جلسات بود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد