تاریخ انتشار : دوشنبه 4 شهریور 1398 - 10:07
کد خبر : 62321

کشف حدود ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در مرزهای خراسان رضوی

کشف حدود ۵۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در مرزهای خراسان رضوی

به‌گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، سردار ماشاالله جان‌نثار  اظهار کرد: طی ایست و بازرسی‌های انجام شده در مرزهای خراسان رضوی، مرزبانان هنگ مرزی تایباد موفق به‌کشف چندین مورد کالای قاچاق شدند. فرمانده مرزبانی خراسان رضوی  افزود: با هدف پیشگیری از قاچاق انواع کالا در مرزهای

به‌گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، سردار ماشاالله جان‌نثار  اظهار کرد: طی ایست و بازرسی‌های انجام شده در مرزهای خراسان رضوی، مرزبانان هنگ مرزی تایباد موفق به‌کشف چندین مورد کالای قاچاق شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی  افزود: با هدف پیشگیری از قاچاق انواع کالا در مرزهای خراسان رضوی، مرزبانان این استان موفق شدند اقلامی از قبیل لباس، پارچه، رسیور،زیورآلات ومواد غذایی را کشف کنند.

وی با اشاره به برخورد قاطع با قاچاقچیان گفت: این مقدار کالای قاچاق طی یک هفته و از چندین قاچاقچی کشف شده است که پس از دستگیری برای اجرای احکام به مراجع قضایی فرستاده شده‌اند، کارشناسان ارزش این کالاهای قاچاق را ۴۹۱ میلیون و ۲۳۰ هزار ریال برآورد کرده‌اند.

جان‌نثار یادآور شد: عبور کالای قاچاق از مرزهای خراسان رضوی خیال خام قاچاقچیانی بود که امروز در دام هوشیاری و دقت مرزبانان این فرماندهی محصور شده‌اند و ندامت افراد دستگیر شده نشانه‌ رشادت این غیور مردان در مرزها است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد