تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردین 1400 - 11:31
کد خبر : 103004

۸۰۰ واحد کارخانه تولید سنگ در انتظار مجوز استانداری اصفهان/گام‌های مثبت برای مانع زدایی از تولید

۸۰۰ واحد کارخانه تولید سنگ در انتظار مجوز استانداری اصفهان/گام‌های مثبت برای مانع زدایی از تولید

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: من از ابتدای دوره نمایندگی معاونتی را در دفتر خود تحت عنوان معاونت امور اقتصادی و اشتغال ایجاد کردم و از متخصصان امر در این حوزه مشورت گرفته و می‌گیرم. وی افزود: در این معاونت در

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: من از ابتدای دوره نمایندگی معاونتی را در دفتر خود تحت عنوان معاونت امور اقتصادی و اشتغال ایجاد کردم و از متخصصان امر در این حوزه مشورت گرفته و می‌گیرم.

وی افزود: در این معاونت در طول حدود یک سال گذشته اقدامات خوبی برای رفع موانع از سر راه تولیدکنندگان انجام شده که تأثیرات خوبی را داشته است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: موارد مختلفی در بحث رفع موانع صدور مجوزها در حوزه تولید خوراک دام و مکمل‌ها در این بخش را داشته‌ایم که به عنوان مثال در یک مورد با رفع موانع موجود، کارخانه‌ای که پیش از این تنها یک خط تولید آن کار می‌کرد، امروز چهارمین خط تولید خود را در بحث تولید مکمل‌های خوراک دام راه‌اندازی کرده و با سرعت بالا در حال تولید این محصول است.

نقدعلی خاطرنشان کرد: در شهرک صنعتی محمودآباد اصفهان ۸۰۰ کارخانه برش و تولید سنگ‌های زینتی وجود دارد که موانع زیادی بر سر راه آنها وجود داشت که بسیاری از این موانع با پیگیری‌های انجام شده از سر راهشان برداشته شد.

وی افزود: امروز موانع اندکی در این بخش وجود دارد که مربوط به استانداری و وزارتخانه است و آن هم این است که قواعد مربوط به شهرک‌های صنعتی شامل حال شهرک صنعتی محمودآباد هم بشود که این مجوز هنوز از سوی استانداری اصفهان صادر نشده است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس اظهار داشت: حدود ۳ هزار نفر در  حوزه کشاورزی در اصفهان مشغول به کار هستند که با پیگیری‌های انجام شده مشکلات آب مورد نیاز آنها برای کشاورزی نیز تا حدود زیادی حل شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد