تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اسفند 1399 - 11:57
کد خبر : 98991

برند های خوب تشک در ایران

برند های خوب تشک در ایران

– اخبار بازار – گروه اول تشک‌های طبی هستند. معمولا پزشکان به کسانی که کمردرد دارند، تشک‌های طبی را توصیه می‌کنند. این مدل فنر ندارد و تکان نمی‌خورد. تشک‌های فنری خیلی راحت‌اند و به‌ویژه برای افراد سنگین‌وزن پیشنهاد می‌شوند. تشک‌های پاکت اسپرینگ که به فنر منفصل هم معروف‌اند، پرطرف‌دار و باکیفیت‌اند؛ چراکه شکل بدن هر

– اخبار بازار –

گروه اول تشک‌های طبی هستند. معمولا پزشکان به کسانی که کمردرد دارند، تشک‌های طبی را توصیه می‌کنند. این مدل فنر ندارد و تکان نمی‌خورد. تشک‌های فنری خیلی راحت‌اند و به‌ویژه برای افراد سنگین‌وزن پیشنهاد می‌شوند. تشک‌های پاکت اسپرینگ که به فنر منفصل هم معروف‌اند، پرطرف‌دار و باکیفیت‌اند؛ چراکه شکل بدن هر کسی را به خود می‌گیرند و موقع غلت‌زدن، تکان نمی‌خورند. جهت دریافت مشاوره برای خرید  تشک  با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۲۹۲۶ تماس حاصل فرمایید.

سایز تشک‌ چگونه تعیین می‌شود؟

تشک‌ها براساس اندازه هم متفاوت‌اند. ممکن است برای تخت یک‌نفره یا دونفره باشند یا برای تخت کودک یا نوجوان، مناسب باشند. طول تشک‌ها ثابت و ۲۰۰ سانتی‌متر است، اما عرض آنهاست که سایز را تعیین می‌کند. سایز تشک از عرض ۹۰ تا ۲۰۰ سانتی‌متر متغیر است. قیمت تشک باتوجه‌به نوع و البته سایز آن بالا و پایین می‌شود.

بهترین برندهای تشک ایرانی کدام‌اند؟

در بازار تشک‌فروشی، گذشته از تعدادی برند خارجی باکیفیت که این روزها خیلی گران شده‌اند، شرکت‌های ایرانی هم وجود دارند که از قدیم، محصول مرغوب به‌دست مشتری داده‌اند. این نام‌ها احتمالا برای شما آشنا هستند، اما شاید خبری از قیمت‌های به‌روز و تنوع محصولات‌شان نداشته باشید.

تشک خوشخواب

تشک خوشخواب ۱۳۳۸ فعالیت خود را در زمینه تولید تشک آغاز نموده است.کارخانه خوشخواب جزء اولین کارخانه ها در زمینه تولید کالای خواب می باشد. که با ۶۰ سال سابقه مفید در این زمینه ضمن کسب تجربه و استفاده از دانش به روز دنیا از قافله تغییرات در زمینه تولید کالای خواب عقب نمانده و اطلاعات و خط تولید خود را با تغییرات تکنولوژی دگرگون کرده است قدمت برند خوشخواب  به حدی است که بسیاری از مشتریان و کاربران به جای عنوان تشک از کلمه خوشخواب استفاده می کنند. برند خوشخواب ضمن به کارگیری جوانان مستعد و با استعداد ایرانی در خط تولید و ایجاد اشتغال با نمایندگی فعال در سراسر ایران دسترسی به کالای خواب با کیفیت را آسان نموده است

تشک خوشخواب از برترین لوازم اتاق خواب میباشد که با توجه به تنوع محصولات آن در بازار، انتخاب یک نمونه مناسب حائز اهمیت است؛ زیرا در صورتی که تشک غیر استاندارد باشد، فرد را دچار بیماری های عضلانی می‌کند که رایج ترین آن ها دیسک کمر میباشد.

تشک پارمیس

شرکت پارمیس با سابقه در زمینه تولید کالای خواب با کیفیت از بهترین مواد اولیه، تکنولوژی روز دنیا را به خدمت گرفته است . و افتخار دارد در همراهی با سایر برندهای مطرح ایرانی سهمی بسزا در در بازار خرید وفروش تشک های صد در صد ایرانی ،حاصل کار و تلاش جوانان با انگیزه وطن عزیزمان ایران ایفا کند. این محصولات با قیمت هایی استثنایی و مقرون به صرفه تولید و روانه بازار داخلی می شوند.تا هر نوع سلیقه با توان مالی را پوشش دهند.

تشک رویا

تشک رویا از سال ۱۳۶۳ فعالیت خودش را آغاز کرده و یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان کالای خواب در ایران محسوب می شود. امروزه برند رویا برای قریب به اتفاق ایرانیان نامی آشنا است و احتمالا فروشگاه های بسیاری را دیده اید که روی تابلوی خود نام این برند را دارند.

شرکت رویا خط تولید کامل تشک را در ایران دارد و محصولات این شرکت کاملا تولید داخل ایران است. این برند موفق به اخذ استانداردهای ملی و بین المللی شده و کالای مرغوب و باکیفیتی را به بازار ایران عرضه می کند.

یکی از بهترین محصولات شرکت رویا، تشک رویا اولترا ۲  می باشد.

فنر های منفصل ( پاکتی ) , فنر های متصل ( بانل )

یکی از مواد اولیه پر کاربرد در وسط تشک لایه فنر است . فنر از دیر باز در ساخت تشک مصرف داشته است . فنر های متصل یا فنر های بانل شکل نخست این فنر ها هستند . اما همین فنر ها اگر ضخیم تر و نزدیک به هم باشند , طول عمر بیشتری دارند و تشک طبی فنری را ایجاد میکنند و اگر ضعیف تر باشند تشک نرم تر و حالت تشک فنری ایجاد میشود . اما نسل های جدید فنر از نوع پاکتی است . فنر هایی که رضایت عمومی را در سالهای اخیر داشته و مورد توجه قرار گرفته است .

فنر های منفصل حسی بهتر را به شما میدهد و حالت تشک طبی فنری را برای شما میسازد که حرکتهای آزار دهنده را حذف میکند .

در تشکهای دونفره , شما داشتن فنر منفصل را بیشتر حس میکنید چرا که با تکان خوردن نفر کناری شما متوجه خواهید شد . البته این زیاد به درد همسرهای درد سر ساز نمیخورد . چون اگر از رختخواب دزدانه تکان بخورند , متوجه آن نمیشوید .

اگر شما تشکی سفت مد نظر دارید بهتر است اصلا فنر نداشته باشد , تشکهای تمام اسفنجی یا تشک های ریباندی به شما پیشنهاد میدهیم . در بخش تشک های طبی این نوع تشکها قرار گرفتند .

فنر های منفصل ۷zone یا هفت منطقه ای تشک را با ۷ منطقه شکل متفاوت از فنر از تغییر شکل تشک و گود افتادن آن در دراز مدت جلوگیری میکند و اجاد کننده بستر خوابی استاندارد است مثل تشک زافیرو برن و تشک پروکنت پیر کاردین و تشکهای فنر منفصل بست

فنر های منفصل حلزونی در تشکهایی نظیر تشک های آئورا پیر کاردین و تشک فول مموری برن یکی در میان بلند کوتاه هستند باعث پر شدن بهتر گودی کمر میشوند .

 

فروشگاه اینترنتی تشک خوابکو

فروشگاه اینترنتی خوابکو در حال حاضر تخصصی ترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی تشک و کالا خواب جهت بررسی؛ آشنایی و خرید جدید ترین محصولات در سرویس خواب برای تمامی گروه های سنی میباشد و میتواند نیاز تمامی مشتریان و کاربران با انواع سلیقه هارا برطرف کند.

تماس:

ایران – تهران – خیابان یافت آباد

۰۲۱-۲۸۴۲۲۹۲۶

ایران – قم – خیابان دانیال نبی – پلاک ۱۳۰

۰۲۵-۳۲۸۹۲۱۸۲

فروشگاه اینترنتی خوابکو این امکان را برای شما فراهم کرده که به راحتی هر کجای ایران که باشید به بهترین شرکت های تشک از جمله تشک رویا, با قیمت مصوب شرکتی دسترسی پیداکنید و یک انتخاب مناسب با توجه به نیاز شما و حمل رایگان, پرداخت در محل, میتواند منجبر به یک خرید رضایت بخش باشد . با توجه به بازار متنوع و سردرگم کننده کالای خواب, خوابکو سعی در آشنایی مشتریان خود با کالاهای اصلی و با کیفیت دارد که دارای گارانتی معتبر و سطح کیفیت بالا باشد.

“این مطلب تبلیغاتی است”

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد