تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1399 - 17:28
کد خبر : 97028

حوادث شهرستانها

حوادث شهرستانها

    بدهکاران۱۸۸میلیاردی مالیاتی دستگیر شدندجانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری ۲ متهمی که با دور زدن قانون مرتکب فرار مالیاتی به ارزش ۱۸۸ میلیارد ریال شده بودند خبر داد.سرهنگ «محمدرضا هاشمی‌فر» اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فرار مالیاتی در یکی از شرکت‌های واردات کالا، در بررسی‌های صورت گرفته

 
  بدهکاران۱۸۸میلیاردی مالیاتی
دستگیر شدند
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از شناسایی و دستگیری ۲ متهمی که با دور زدن قانون مرتکب فرار مالیاتی به ارزش ۱۸۸ میلیارد ریال شده بودند خبر داد.
سرهنگ «محمدرضا هاشمی‌فر» اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فرار مالیاتی در یکی از شرکت‌های واردات کالا، در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، ۲ نفر با ثبت شرکتی تجاری به نام یک فرد عادی در مبادی گمرکی کشور با سوءاستفاده از کارت بازرگانی صادر شده برای وی اقدام به واردات عمده کالا کرده و اجناس وارداتی را در بازار به فروش رسانده و از پرداخت مالیات مربوطه خودداری کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه برابر ارزیابی‌های به عمل آمده از سوی کارشناسان حقوقی اداره کل امور مالیاتی، فرار مالیاتی صورت گرفته در این پرونده بالغ بر ۱۸۸ میلیارد ریال است، گفت: در این خصوص ۲ متهم اصلی و افراد ذی نفع در این پرونده دستگیر و ضمن مسدود شدن حساب‌های آنها برای رسیدگی قانونی به جرم خود تحویل
مرجع قضائی شدند.

کشف۲۱۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق
در «شهریار»
فرمانده انتظامی غرب استان تهران، از شناسایی و کشف ۲۱۳ هزار لیترگازوئیل قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان «شهریار»
خبر داد.
سرتیپ «کیوان ظهیری» اظهار داشت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر این که فردی در «صبا شهر» شهرستان شهریار اقدام به دپوی سوخت قاچاق می‌کند، ماموران انتظامی کلانتری ۲۲ صباشهر موفق به شناسایی محل دپو شده و پس از هماهنگی قضائی به آنجا اعزام شدند.
وی بیان داشت: مأموران در عملیاتی غافلگیرانه وارد انبار شده و در بازرسی از محل، ۲۱۳ هزار لیترگازوئیل قاچاق که در‌تانکر­های بزرگ دپو شده را کشف کردند.
سردار ظهیری در پایان با‌اشاره به اینکه ارزش سوخت­ قاچاق کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده،خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و پس از هماهنگی‌های قضائی، اقلام مکشوفه توقیف و محل انبار نیز پلمب شد.

توقیف محموله قاچاق در تانکر گاز
فرمانده انتظامی استان  سمنان از توقیف یک دستگاه خودروی تانکر گاز حامل کالای قاچاق به ارزش ۳۵میلیارد ریال خبر داد.
سرتیپ «عبداله حسنی» اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر انتقال و جابه‌جایی محموله‌ای غیر قانونی با استفاده از یک دستگاه خودروی تانکر گاز در محور مواصلاتی استان، پلیس یک دستگاه خودرو تانکر گاز را واقع در پلیس راه شهرستان سرخه متوقف کرد.
وی با بیان اینکه این خودرو در مسیر پایتخت در حرکت بود گفت: ماموران انتظامی در بازدید نهایی از این خودرو انواع کالای قاچاق جاساز شده شامل لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم برقی، مواد خوراکی و…کشف کردند.
 فرمانده انتظامی استان سمنان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را برابر نظر کارشناسان ۳۵ میلیارد ریال اعلام کرد‌.
 
 
 قاتل خاموش در «اهر» ۳ قربانی گرفت
فرمانده انتظامی شهرستان اهر از مرگ ۳ شهروند اهری به علت گازگرفتگی خبر داد.
 سرهنگ «قدرت آقاپور» اظهار داشت: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر گازگرفتگی ۳ تن از اعضای یک خانواده در یکی از محلات شهرستان «اهر»، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه عوامل اورژانس به محل
اعزام شدند.
وی افزود: در بررسی‌های صورت‌گرفته مشخص شد این سه مرد ۳۳ ،۳۵ و ۳۷ ساله بر اثر مسمومیت با گاز منواکسیدکربن جان خود را از دست داده‌اند.
با هماهنگی مقام قضایی اجساد متوفیان به بیمارستان شهرستان منتقل شد.

احتکار ۴۶ تُن مواد اولیه لاستیک
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۴۶ تُن مواد اولیه لاستیک خودرو به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.
سرهنگ «محمدرضا هاشمی‌فر» اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر دپوی کالاهای احتکاری در انباری واقع در حاشیه شهر اصفهان پس از اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضایی به محل اعزام و در بازرسی از آن ۴۶ تُن مواد اولیه خارجی لاستیک خودرو که از مدت‌ها قبل در انبار مذکور نگهداری شده بودند را کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش این محموله مکشوفه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۲۰ میلیارد ریال است، گفت: در استعلامات صورت گرفته مشخص شد، مشخصات انبار و موجودی آن در سامانه انبارهای اداره صنعت، معدن و تجارت ثبت نشده و بنابراین جرم احتکار کالا محرز و برابر دستور مقام قضایی نسبت به پلمب انبار مذکور اقدام شد.
سرهنگ هاشمی‌فر از تشکیل پرونده و معرفی مالک کالاهای احتکاری به مرجع قضایی خبر داد.

احتکار ۴۰۰ تن آهن در رشت
فرمانده انتظامی استان  گیلان از کشف سوله احتکار ۴۰۰ تن آهن‌آلات ساختمانی به ارزش ۵۵ میلیارد ریال در شهرستان رشت خبر داد.
سرتیپ «عزیزاله ملکی» افزود‌: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات همه‌جانبه از احتکار آهن در سوله‌ای در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان رشت مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پس از تحقیقات نامحسوس و تلاش‌های صورت گرفته محل دقیق احتکار، مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی با هماهنگی قضایی به این مکان اعزام شدند.
این مقام ارشد انتظامی به کشف ۴۰۰ تن آهن ساختمانی احتکار شده در بازرسی از سوله مورد نظر خبر داد و اذعان داشت: متهم ۲۸ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد که برابر اعلام کارشناسان ارزش این کشفیات،
۵۵ میلیارد ریال است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد