تاریخ انتشار : دوشنبه 6 فروردین 1397 - 12:17
کد خبر : 27248

ایام نوروز فرصت مناسبی برای ترویج دین و امربه معروف است

ایام نوروز فرصت مناسبی برای ترویج دین و امربه معروف است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  آیت الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرنگارقم فردا با اشاره به ایام عید نوروز، اظهار داشت: باید از این تعطیلات برای انجام تفریحات سالم، صله رحم و امر به معروف و  نهی از منکر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  آیت الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرنگارقم فردا با اشاره به ایام عید نوروز، اظهار داشت: باید از این تعطیلات برای انجام تفریحات سالم، صله رحم و امر به معروف و  نهی از منکر استفاده کرد.

وی ادامه داد:باید از این فرصت تعطیلات برای ترویج دین و امر به معروف  و نهی از منکر البته با زبان محبت استفاده کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه تنها مسئله ای که مردم را جذب دین می کند، اخلاق و رفتار است، گفت: باید طوری فعالیت و رفتار کنیم که  نگویند این شخص خودش اهل دیانت و عمل به  دین نیست.

وی بیان داشت: روحانیت قبل از هر منبری سیره انبیاء الهی و پیامبر اسلام و معصومین(ع) به خصوص در بعُد رفتاری و برخورد با مردم مطالعه کنند.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه مردم از روحانیت سخن نمی خواهند بلکه عمل می خواهند، ابراز داشت: پیامبر(ص) اهل نماز اول وقت، تهجد، نماز شب، استغفار، دعا، تذکر، مراقبه، سلام کردن جلو تر از همه بودند، چرا ما نباشیم. پیامبر(ص) بر قلبها نفوذ کردند؛ بنابراین باید مانند امام راحل ها، طلبه ها و مبلغین این سیره عملی را پیاده کنند تا بتوانند  موجب جذب جوانان شوند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد