تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اسفند 1399 - 8:16
کد خبر : 96670

کشف ۲۴ تن نهاده‌های دامی احتکار شده در زنجان

کشف ۲۴ تن نهاده‌های دامی احتکار شده در زنجان

 ایرج خانی‌پور  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی از خبری مبنی بر احتکار نهاده‌های دامی در دو انبار در شهر زنجان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به محل‌های مورد نظر

 ایرج خانی‌پور  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی از خبری مبنی بر احتکار نهاده‌های دامی در دو انبار در شهر زنجان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به محل‌های مورد نظر اعزام و در بازدید از این دو انبار ۲۴ تُن انواع نهاده دامی که از مدت‌ها قبل نگهداری شده بودند را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: ارزش کالاهای احتکار شده مکشوفه طبق نظر کارشناسان مربوطه، ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

  خانی‌پور از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک پیرامون احتکار کالا توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 وی در ادامه از کشف ۱۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در خدابنده خبر داد و گفت: طرح کنترل و بازدید از صنوف با عنایت به نزدیکی سال نو و احتمال دپوی مواد محترقه توسط برخی از اصناف در سطح شهرستان در دستور کار ماموران کلانتری۱۱ شهرستان قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: در این طرح ۱۰ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر و اقدامات قانونی در حال انجام است.

 وی در پایان از شهروندان خواست تا جهت ایجاد آرامش و سلامت در بین خانواده‌ها اخبار مربوط به قاچاق و نگهداری مواد محترقه و موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند .

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد