تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آذر 1396 - 2:09
کد خبر : 18180

اصناف کالاهای خود را از مبادی قانونی تهیه کنند

اصناف کالاهای خود را از مبادی قانونی تهیه کنند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، ارسلان میری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان دیروز شنبه، ۴ آذر در نشست مجمع سالانه بسیج اصناف استان کرمان با اشاره به پیامدهای ناگوار کالاهای قاچاق، ضعف در مبارزه فرهنگی در این حوزه را مورد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، ارسلان میری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان دیروز شنبه، ۴ آذر در نشست مجمع سالانه بسیج اصناف استان کرمان با اشاره به پیامدهای ناگوار کالاهای قاچاق، ضعف در مبارزه فرهنگی در این حوزه را مورد توجه قرار داد و گفت: ما جامعه‌ای اسلامی هستیم و باید توجه به ارزش‌های اسلامی را گسترش دهیم.
وی افزود: در زمینه مبارزه با کالای قاچاق در سطح عرضه تاکنون به صورت جدی وارد نشدیم، اما اگر همه اصناف به این جمع‌بندی برسند، حاضر هستیم طی چند روز آینده ورود جدی به این موضوع داشته باشیم و از همه نیروهای نظامی و انتظامی هم کمک بگیریم.
میری با بیان اینکه بعضا تولیدی‌ها نشانه‌های تجاری خارجی را بر روی اجناس ایرانی درج می‌کنند، بیان کرد: اصناف باید کالاهای خود را از مبادی قانونی تهیه کنند به ویژه در حوزه تلفن همراه و پوشاک.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان با تأکید بر اینکه اعتمادسازی نسبت به اجناس و تولیدات ایرانی باید برگردد و مردم ما باید به تولیدات داخلی اعتماد کنند، گفت: چرا یک تولیدی باید نشان تجاری خارجی را بر روی محصولات خود درج کند.
وی با بیان اینکه همه اجناس و کالاهای خارجی، قاچاق نیستند، اظهارکرد: کالاهایی که از مبادی گمرکی وارد نشده باشند، به عنوان قاچاق محسوب می‌شوند.
میری تقویت تولیدات داخلی را از عوامل مؤثر در اعتمادسازی دانست و تأکید کرد: نظام‌های کنترلی در مرزها باید به شکل الکترونیکی توسعه یابند و حالت کنترل فیزیکی کمتر باشد و در کنار آن نظام گمرکی نیز روزآمد کنیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد