تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 - 13:20
کد خبر : 96178

متهم پرونده قاچاق گندم در شبستر به ۱.۵ میلیارد ریال جریمه محکوم شد

متهم پرونده قاچاق گندم در شبستر به ۱.۵ میلیارد ریال جریمه محکوم شد

سیداحد یوزباشی، روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این فرد ۳۵۰ کیسه آرد و ۳۰ تن گندم را به صورت غیرمجاز در انبار دپو کرده بود که توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان این اقلام کشف شد. وی اظهار داشت: ماموران برای صاحب کالا تشکیل پرونده داده و پرونده را به اداره

سیداحد یوزباشی، روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این فرد ۳۵۰ کیسه آرد و ۳۰ تن گندم را به صورت غیرمجاز در انبار دپو کرده بود که توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان این اقلام کشف شد.

وی اظهار داشت: ماموران برای صاحب کالا تشکیل پرونده داده و پرونده را به اداره تعزیرات حکومتی شبستر ارسال کرده بودند که پس از رسیدگی، متهم به شعبه احضار و تفهیم اتهام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به دفاعیات غیرموجه و غیرموثر متهم و عدم ارائه مدارک مثبته در خصوص گندم، وی با لحاظ اینکه گندم جزو کالاهای اساسی و استراتژیک است، علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جزای نقدی به میزان ۲ برابر ارزش کالای مکشوفه محکوم شده است.

یوزباشی، با بیان اینکه با توجه به جوابیه استعلامات انجام شده در مورد آرد مکشوفه و مجاز بودن خرید آن، برای متهم در مورد قاچاق آرد برائت صادر شده است، ادامه داد: رای صادره قطعی نبوده و در مهلت قانونی قابل تجدید نظرخواهی است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد