تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 - 7:19
کد خبر : 7946

اقدامی انقلابی در حوزه امر به معروف باید ایجاد شود

اقدامی انقلابی در حوزه امر به معروف باید ایجاد شود

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ گردهمایی امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بوشهر با حضور فرمانده انتظامی استان بوشهر، جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، فرمانده ناحیه بوشهر و جمعی از طلایه داران

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ گردهمایی امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بوشهر با حضور فرمانده انتظامی استان بوشهر، جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، فرمانده ناحیه بوشهر و جمعی از طلایه داران امر به معروف برادر و خواهر در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالرضا دشتی با اشاره به حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی(ره)، گفت: در حادثه تروریستی تهران نیروهای امنیتی و نظامی به موقع وارد صحنه شدند و توانستند نقشه های شوم دشمن را خنثی کنند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران روز گذشته با پرتاب موشک که توسط سپاه پاسداران ساخته شده بود منطقه داعش نشین و قرارگاه اصلی داعش در سوریه هدف قرار داد و بار دیگر غیرت و غرور و عظت ملیت ایران در جهان به نمایش گذاشت.

دشتی با توجه به اینکه امر به معروف و نهی از منکر ضروریت جامعه است، اظهار کرد: تا کنون ۲۰۰ گروه طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان بوشهر ساماندهی شده است و برنامه هایی برای فعالیت آنها در جامعه برنامه ریزی شده است.

فرمانده ناحیه بوشهر افزود: باید با همکاری و کمک همه کسانی که متولی هستند اقدام انقلابی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر ایجاد شود تا شاهد حرکت بزرگی در جامعه باشیم و اثر آن را فقط با حرکت انقلابی خواهیم دید.

وی با توجه به اینکه آتش به اختیار نه اینکه در جامعه آشوب ایجاد کنیم، بیان کرد: باید در مسائل فرهنگی که مسئولین متوجه موضوعی نیستند یا اینکه بی توجه نسبت به موضوعی هستند با بصیرت و به موقع عمل کنیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد