تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 - 12:31
کد خبر : 95372

مقابله با احتکار در شاهرود تشدید شد/ توزیع اقلام در مناطق محروم

مقابله با احتکار در شاهرود تشدید شد/ توزیع اقلام در مناطق محروم

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، ابوطالب جلالی ظهر سه شنبه در نشست کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی شهرستان شاهرود به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه طرح تشدید نظارت بر بازار و مقابله با احتکار در سطح شاهرود آغاز شده است، بیان کرد: در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، ابوطالب جلالی ظهر سه شنبه در نشست کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی شهرستان شاهرود به میزبانی فرمانداری با بیان اینکه طرح تشدید نظارت بر بازار و مقابله با احتکار در سطح شاهرود آغاز شده است، بیان کرد: در این طرح با متخلفان حوزه احتکار اقلام ضروری برخورد قانونی می‌شود.

وی با بیان اینکه تشدید نظارت و برخورد با متخلفان برای جلوگیری از سو استفاده برخی کسبه صورت می‌گیرد، بیان کرد: کالاهای مکشوفه در مقیاس بالا را در اختیار اداره صنعت معدن و تجارت قرار گرفته و در مناطق پرتراکم جمعیتی شهری و روستایی شهرستان و بین مردم توزیع شود.

ایجاد بازارچه‌های کوچک

سرپرست فرمانداری شاهرود با بیان اینکه کالاهایی با وزن‌های کمتر هم با تشخیص کارگروهی از تعزیرات، اداره صمت و فرمانداری در مناطق کم برخوردار و پرجمعیت شهر و روستاها توزیع خواهد شد که در این مورد تصمیماتی نیز گرفته شده است.

جلالی با اشاره به ضرورت مقابله با تخلفات حوزه اقلام اساسی به خصوص در بازار شب عید، بیان داشت: تلاطم قیمت‌ها متأسفانه باعث بروز طمع احتکار و گران فروشی در بین برخی کسبه سود جو شده که باید با آنها برخورد قاطع شود.

وی خواستار تشکیل بازارچه‌های کوچک برای توزیع اقلام مکشوفه احتکاری در شهرستان شاهرود شد و گفت: نباید بار طمع و سودجویی برخی، بر دوش مردم به خصوص قشر متوسط و نیازمند جامعه سنگینی کند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد