تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1399 - 12:11
کد خبر : 90995

سازش با غرب در هر لباسی خیانت است/مشکلات مردم از تحریم های داخلی

سازش با غرب در هر لباسی خیانت است/مشکلات مردم از تحریم های داخلی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بیرجند با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: استقلال، شجاعت، عدالت، ایمان و غرور از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی ایران است. وی با بیان اینکه حقیقت انقلاب همان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بیرجند با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: استقلال، شجاعت، عدالت، ایمان و غرور از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه حقیقت انقلاب همان چیزی است که در اسلام تاکید شده است، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به فرموده امام راحل معجزه قرن است.

وی با بیان اینکه برخی مدعیان انقلابی با عهدشکنی و اندیشه خیانت موجب کندی پیشرفت‌های انقلاب می‌شوند، تصریح کرد: مشکلات به وجود آمده در دهه‌های بعد از انقلاب به خاطر برخی مدیران و مسئولان دلداده به غرب ایجاد شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمنان حتی امروز مجبور به تواضع در برابر انقلاب هستند، بیان داشت: دشمنان علی رغم هم فشارهای سیاسی و اقتصادی اما انقلاب را نمی‌توانند انکار کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در حالی به ثمر نشست که دو بلوک شرق و غرب در جهان حاکم بودند و اجازه استقلال به کشوری نمی‌دادند، ادامه داد: انقلاب اسلامی با یک قدرت الهی پیروز و مستقل روی پای خود ایستاده است.

آیت الله عبادی تاکید بر اینکه قدردانی ما از انقلاب و دستاوردهای آن، میزان معرفت ما نسبت به آن را نشان می‌دهد، اضافه کرد: مسئولان و مردم همه باید قدردان این انقلاب باشیم چراکه پای به ثمر نشستن آن خون فرزندان زیادی ریخته شده است.

خطیب جمعه بیرجند عنوان کرد: سازش با غرب در هر لباسی که باشد خیانت است و مشکلات امروز مردم در کشور بواسطه مسئولان نمک نشناسی است که به دنبال سازش با غرب و خیانت بوده و هستند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه تحریم‌ها بر کشور اثر گذار نیست، ادامه داد: باید حواسمان جمع باشد گاهی آمریکا تحریم می‌کند در حالی که کاره‌ای نیست و مشکل از خودی است.

وی تصریح کرد: هر زمان مردم و مسئولان یک صدا بوده‌اند دشمنان و به خصوص ایادی استکبار در اجرای برنامه‌های خود شکست خورده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هر وقت متأسفانه کسانی به غربی‌ها رو دادند، آنها گستاخانه طلبکار شده‌اند، افزود: بخشی از گرانی‌های اخیر و مشکلاتی که برای مردم ایجاد شده به دلیل تحریم‌های داخلی از جمله احتکار و گران فروشی است.

امام جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه باید برگردیم و از انحرافاتی که به وسیله ما انجام می‌شود، توبه کنیم.، گفت: اگر بر اساس آموزه‌های اسلام عمل کنیم تمام توطئه‌های دشمنان خنثی خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد