تاریخ انتشار : دوشنبه 27 بهمن 1399 - 11:24
کد خبر : 93427

ضرورت تولید محتوا در فضای مجازی توسط نیروهای انقلابی

ضرورت تولید محتوا در فضای مجازی توسط نیروهای انقلابی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر دوشنبه در در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی اظهار کرد: باید با برنامه ریزی دقیق‌تر آموزه‌های دینی و اسلامی با رویکرد فرهنگ اصیل مردم را در فضای

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر دوشنبه در در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی اظهار کرد: باید با برنامه ریزی دقیق‌تر آموزه‌های دینی و اسلامی با رویکرد فرهنگ اصیل مردم را در فضای مجازی با تولید محتوای مناسب عملیاتی و اجرایی کرد.

وی افزود: متولیان رسانه‌ای و فعالان فضای مجازی باید نقش خود را به صورت گسترده‌تر در این حوزه ایفا کرده و نیروی خود را تنها بر مسئله انتقاد و مطالبه از مدیران و مسئولان متمرکز نسازند.

امام جمعه ارومیه همچنین بر لزوم برخورد با مصادیق فساد و فحشاء در فضای مجازی و مراکز فرهنگی و هنری تاکید و عنوان کرد: دستگاه‌های امنیتی باید مراکز مختلف فرهنگی و هنری که مرتکب به برخی مفاسد و اعمال مستهجن می‌شوند برخورد جدی داشته باشند.

قریشی با اشاره به ضرورت رعایت عفاف و حجاب در دستگاه‌های مختلف اجرایی و خدمات رسان و ادامه نظارت‌ها و بازرسی‌های جدی در این زمینه گفت: البته شئون امر به معروف و نهی از منکر در ابعاد مختلف در دستگاه‌های اجرایی باید بررسی شود که از جمله آنها تکریم ارباب رجوع است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه با اشاره به بازرسی و نظارت بر ۷۸ دستگاه اجرایی در خصوص کیفیت رعایت حجاب در استان گفت: گسترش اقدامات تبلیغی و آموزشی در فضای مجازی در شرایط کرونایی، تدوین منشور عفاف و حجاب در دستگاه‌ها، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی برای ایجاد نشاط در این کارمندان و تفکیک اتاق‌های کارکنان خانم و آقا از جمله موضوعات مورد تاکید بود.

حجت الاسلام بهنام دلریش با اشاره به ولنگاری فرهنگی در عرصه فضای مجازی افزود: متأسفانه نه‌تنها در عرصه فضای مجازی بلکه این موضوع در برخی از مراکز هنری و فرهنگی نیز مشاهده شده است.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر از نگاه‌های ویژه ستاد است، اضافه کرد: رویکرد جدید در ستاد امر به معروف و نهی از منکر نگاه تخصصی بوده و مربوط به گفتمان سازی و جریان سازی است که در نهایت منجر به فرهنگ سازی می‌شود.

دادستان مرکز آذربایجان غربی نیز در این جلسه بر برخورد جدی و قانونی با موضوعات مختلف فساد و فحشاء در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های مختلف اجرایی مربوطه باید هر یک در حوزه مسئولیتی خود اقدامات قانونی لازم را انجام دهند که در غیر این صورت مرتکب جرم ترک فعل شده و دادستانی با آنها برخورد لازم را انجام خواهد داد.

مصطفی حبیبی افزود: در سال جاری ۱۳۷ فقره پرونده در زمینه سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مستهجن و فاسد تشکیل شده و همه آنها در فضای مجازی بسته شده و صاحبان سایت‌ها و کانال‌ها نیز بازداشت شده‌اند.

همچنین در این جلسه اعضای حاضر نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد