تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 - 19:39
کد خبر : 86433

کشف بیش از ۶ هزار لیتر روغن خوراکی و ۱۰ تن شکر در بندر ماهشهر

کشف بیش از ۶ هزار لیتر روغن خوراکی و ۱۰ تن شکر در بندر ماهشهر

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر گفت: با اطلاع رسانی شهروندان مبنی بر احتکار روغن در یک انبار غیرمجاز به دادسرای شهرستان، موضوع در دستور کار قرار گرفت. او افزود: ماموران پلیس

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر گفت: با اطلاع رسانی شهروندان مبنی بر احتکار روغن در یک انبار غیرمجاز به دادسرای شهرستان، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهى در بازرسی از این انبار که در واقع کارگاه درب و پنجره‌سازی بود، ۶ هزار و ۳۸۹ لیتر روغن خوراکی در بسته بندی‌های متفاوت و مقدار تقریبی ۱۰ تُن شکر کشف و ضبط کردند.

محمدی با بیان اینکه در این رابطه پرونده تشکیل و اقلام کشف شده برای سیر مراحل قانونی و توزیع بین شهروندان به قیمت مصوب دولتى، جمع‌آورى و انبار مذکور پلمب شد، اظهار داشت: دستگاه قضا با سودجویان و محتکران براساس قانون برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید

کشف ۵۰۰ بطری روغن احتکار شده در اهواز کشف ۴ تن روغن خوراکی احتکار شده در دزفول

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد