تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 - 9:18
کد خبر : 6258

نماز جماعت در ۵۹۹ مسجد خراسان جنوبی اقامه می شود

نماز جماعت در ۵۹۹ مسجد خراسان جنوبی اقامه می شود

حجت الاسلام احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: تاکنون دو هزار و ۸۴ مسجد در سطح استان شناسایی شده و فعالیت می کنند. وی ادامه داد: از این تعداد، هزار و ۶۳۲ مسجد روستایی و ۴۵۲ مسجد نیز شهری هستند. حجت الاسلام رضایی از اقامه نماز جماعت در ۵۹۹ مسجد

حجت الاسلام احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: تاکنون دو هزار و ۸۴ مسجد در سطح استان شناسایی شده و فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: از این تعداد، هزار و ۶۳۲ مسجد روستایی و ۴۵۲ مسجد نیز شهری هستند.

حجت الاسلام رضایی از اقامه نماز جماعت در ۵۹۹ مسجد خبر داد و افزود: همچنین در ۳۰۱ مسجد استان به طور سه وعده نماز اقامه می شوند.

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین نماز در ۲۵۵ مسجد طی دو وعده و در ۴۵ مسجد نیز فقط در شب ها اقامه می شود.

وی با اشاره به اهمیت احداث مسجد بیان کرد: مسجد خانه خدا و شریف ترین مکان روی زمین، جایگاه مناسبی برای امر به معروف و نهی از منکر، حل مشکلات مسلمانان و آمادگی به منظور جهاد و مبارزه با دشمنان خدا و انسانیت است.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: کتاب خدا برای مسجد فضیلتی بلند و مقامی ارجمند قائل است که توجه به عمق آن آیات، انسان را به معنویت، روحانیت و ارزش مسجد آگاه می کند.

وی با اشاره به آیات و روایات پیرامون اهمیت مسجد اظهار کرد: بنا به فرموده پیامبر اکرم (ص)، هرکس به مسجدی از مساجد خدا برای نماز جماعت برود، برای هر قدم که بر می دارد هفتاد هزار حسنه منظور شود و به همان اندازه درجاتش بالا رود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد