تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1399 - 6:06
کد خبر : 82470

کشف ۵۰۰ بطری روغن احتکار شده در اهواز

کشف ۵۰۰ بطری روغن احتکار شده در اهواز

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نعمت الله بیرانوند مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: ۵۰۰ بطری روغن احکتار شده و ۲۰ حلب روغن دیگر در ۲ منطقه اهواز در گشت تعزیرات کشف و بین مردم توزیع شد. او با

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نعمت الله بیرانوند مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: ۵۰۰ بطری روغن احکتار شده و ۲۰ حلب روغن دیگر در ۲ منطقه اهواز در گشت تعزیرات کشف و بین مردم توزیع شد.

او با اشاره به اهمیت موضوع و نیاز امروز جامعه به این ماده خوراکی بیان داشت: روغن‌ها بین اهالی همان مناطق و با حضور همکاران خدوم این اداره کل و دستگاه‌های ناظر توزیع شد.

بیرانوند تصریح کرد: محتکران اقلام اساسی و مورد نیاز مردم بدانند برخورد قاطع و مجازات شدید در انتظار آنها است و به زودی با کمک دستگاه‌های کاشف و ضابط و نیرو‌های خدوم مردمی، سپاه، بسیج و اداره اطلاعات تک تک انبار‌ها کشف و علاوه بر مجازات محتکرین اقلام مکشوفه بین مردم خوزستان توزیع خواهد شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد