تاریخ انتشار : جمعه 6 مهر 1397 - 15:38
کد خبر : 42743

امام جمعه کاشان: امر به معروف و نهی از منکر مهمترین پیام عاشورا است

امام جمعه کاشان: امر به معروف و نهی از منکر مهمترین پیام عاشورا است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از کاشان، آیت الله عبد النبی نمازی امروز در خطبه های نماز جمعه مصلی بقیه الله اعظم کاشان اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه غریب است ، متولیان فرهنگی، متصدیان امور به مسأله

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از کاشان، آیت الله عبد النبی نمازی امروز در خطبه های نماز جمعه مصلی بقیه الله اعظم کاشان اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه غریب است ، متولیان فرهنگی، متصدیان امور به مسأله مهم امر به معروف و نهی از منکر به علت استمرار اسلام است باید توجه کرده و این مهم را دنبال کنند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان افزود: حرکت بر محور رهبری یکی دیگر از پیامهای عاشورا است ستون امامت محکمترین ستون در اسلام است و ثبات انقلاب اسلامی ایران نیز وحدت بین امت و امام است.

وی با اشاره به اینکه ثبات انقلاب وحدت بین ملت و ولایت است تاکید کرد:امروز دشمن خیلی تلاش می کند تا از طریق رسانه ها بین ملت ایران تفرقه ایجاد کند و وحدت ملت ایران را خدشه دار کند اما با هوشیاری مردم همه توطئه های دشمن خنثی خواهد شد.

 نمازی همچنین احیا نماز را پیام دیگری از عاشورا عنوان کرد و گفت،: خانواده و معلمان باید جوانها را به حیا و اقامه نماز تشویق کنند و با فرهنگ و اسرار نماز آشنا کنند در این صورت تمامی ابزار انحرافی دشمن برای انحراف نوجوانان و جوانان محکوم به شکست خواهد بود زیرا نماز یک حقیقت بازدارنده از فساد و گناه است اگر انسان به نماز معرفت داشته باشند جذب دشمن نخواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حادثه تروریستی اهواز دل ملت ایران را شکست و ملت ایران را عزا دار کرد، گفت : مردمی که برای برگزاری یک مراسم ملی تجمع کرده بودند گناهی را مرتکب نشده بودند این مورد تلخ دل دشمنان اسلام را شاد کرد.

امام جمعه کاشان تأکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران باید بدانند سیاست نظام جمهوری اسلامی ایران حفظ تمام توانمندیهای دفاعی و نظامی است و مسوؤلان امنیتی و انتظامی باید مراقب توطئه های جهانی علیه کشور باشند تا شاهد تکرار اینگونه حوادث نباشیم.

 وی در ادامه افزود: حضور جمهوری اسلامی در مجمع عمومی سازمان ملل مقتدرانه و اثبات مواضع ملت ایران و سبب انزوای آمریکا شد و ترامپ مورد تمسخر سران کشورهای جهان شد.

 نمازی جنایات جنگی آل سعود و کشتار بیرحمانه زنان و کودکان یمنی را محکوم و سبب نارضایتی نه تنها جامعه شیعه بلکه حتی نظامیان آل سعود دانست و اظهار داشت: رسانه های اعلام کرده اند ۱۶۰ افسر ارتش سعودی استفای خود را تسلیم مقامات آل سعود کردند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد