تاریخ انتشار : سه شنبه 24 دی 1398 - 14:51
کد خبر : 71320

آغاز به‌کار هشتمین نمایشگاه کالای ایرانی- خانه ایرانی در اردبیل

آغاز به‌کار هشتمین نمایشگاه کالای ایرانی- خانه ایرانی در اردبیل

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، هشتمین نمایشگاه کالای ایرانی- خانه ایرانی با هدف حمایت از کالای داخلی و تولید ایرانی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اردبیل گشایش یافت. این نمایشگاه در قالب ۶۰ غرفه از واحدهای تولیدی و بازرگانی از ۸

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اردبیل، هشتمین نمایشگاه کالای ایرانی- خانه ایرانی با هدف حمایت از کالای داخلی و تولید ایرانی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی اردبیل گشایش یافت.

این نمایشگاه در قالب ۶۰ غرفه از واحدهای تولیدی و بازرگانی از ۸ استان‌کشور در زمینه‌های مختلف دکوراسیون داخلی، فرش ماشینی و فرش دستباف، لوستر، لوازم خانگی، تجهیزات آشپزخانه، کالای خواب، مواد غذایی، سوغات و هدایا آغاز به‌کار کرده است.

هشتمین نمایشگاه کالای ایرانی ـ خانه ایرانی با حضور واحدهای تولیدی و بازرگانی استان‌های تهران، قم، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، خراسان رضوی، کرمان و شیراز تا ۲۷دی ماه دایر بوده و بازدیدکنندگان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ از این نمایشگاه بازدید کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد