تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آذر 1397 - 13:17
کد خبر : 46436

نگاه سلبی به مقررات موجب نارضایتی عمومی است

نگاه سلبی به مقررات موجب نارضایتی عمومی است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، داود گرشاسبی روز سه شنبه در اولین جلسه صیانت از حریم حقوق شهروندی و عفاف و حجاب در شهرستان مرند، گفت: ماهیت و هدف اصلی بحث صیانت از حریم حقوق شهروندی، ایجاد علقه بین مردم و اسلام است. وی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، داود گرشاسبی روز سه شنبه در اولین جلسه صیانت از حریم حقوق شهروندی و عفاف و حجاب در شهرستان مرند، گفت: ماهیت و هدف اصلی بحث صیانت از حریم حقوق شهروندی، ایجاد علقه بین مردم و اسلام است.
وی اظهار داشت: عدم توجه به مبانی و زیرساخت های حقوق شهروندی، دلیل کارایی کم ادارات در زمینه رعایت حقوق شهروندی است.
وی خاطرنشان کرد: وضعیت موجود از لحاظ بحث حقوق شهروندی و عفاف و حجاب رضایت بخش بوده ولی جهت بهبود وضعیت در استان نیاز به تلاش و کار بیشتر داریم.
فرماندار ویژه شهرستان مرند با بیان اینکه ارزیابی عملکرد مدیران ادارات بر مبنای مواردی از قبیل رعایت حقوق شهروندی و مصداقی و مستند خواهد بود، گفت: مسوولین باید در ادارات در جهت رعایت حقوق شهروندی و عفاف و حجاب، ساختارسازی و ذهنیت سازی کرده و مردم نیز ارزش های اسلامی را در ادارات ببینند.
وی اظهار داشت: در اسلام اصل بر این است که اسلام در تمام زمان ها به روز بیان شود و بحث حقوق شهروندی و عفاف و حجاب نیز از همین باب و در راستای امر به معروف مطرح شده است.
گرشاسبی تاکید کرد: نگاه ما به موضوع صیانت از حریم حقوق شهروندی و عفاف و حجاب باید کلان و جامع بوده و نگاه صنفی به آن نداشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه تاکنون اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان در بحث حقوق شهروندی شکل نیافته است، گفت: ضروری است نسبت به راه اندازی حقوق شهروندی در ادارات اقدام کرده و در برابر مردم شفاف و پاسخگو باشیم.
معاون استاندار آذربایجانشرقی تاکید کرد: نظام اداری باید وظایف خود را بداند و با ایجاد شیوه و رفتار مناسب، مسیر را به درستی جلو ببرد.
۳۰۷۱
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد