تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آبان 1398 - 8:20
کد خبر : 66681

۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در اراک کشف شد

۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در اراک کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ حسین مفخمی شهرستانی با اشاره به عملیات‌های انجام شده برای کاهش قاچاق کالا اظهار داشت: فرمانده انتظامی استان تلاش بسیاری در کاهش انجام قاچاق داشته است در این راستا در یکی از عملیات‌های پلیس از یک

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ حسین مفخمی شهرستانی با اشاره به عملیات‌های انجام شده برای کاهش قاچاق کالا اظهار داشت: فرمانده انتظامی استان تلاش بسیاری در کاهش انجام قاچاق داشته است در این راستا در یکی از عملیات‌های پلیس از یک واحد صنفی غیرفعال ۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال توسط پلیس امنیت عمومی کشف شد.

وی افزود: ارزش این سه دستگاه هشتاد میلیون ریال است، همچنین متصدی واحد صنفی کشف شده برای برخورد قانونی با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: همچنین یکی دیگر از اقدامات انجام شده پلیس در راستای کاهش قاچاق در استان مرکزی کشف بیش از ۲۰۰ قطعه لوازم یدکی در شهرستان شازند است که البته ارزشی معادل ۲۰ میلیون تومان را داشته است، این مقدار کالا از یک دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.

مفخمی شهرستانی ادامه داد: در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی استان مرکزی 30 هزار لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه خودروی تانکر نفت‌کش کشف شد.

وی  عنوان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان مرکزی از حمل سوخت قاچاق به وسیله یک دستگاه خودرو تانکر نفت‌کش مطلع شدند، این خودرو با ادامه تحقیقات پلیس شناسایی و مورد بازرسی قرار گرفت و بعد از تکمیل تحقیقات راننده خودرو دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد