تاریخ انتشار : شنبه 8 دی 1397 - 9:15
کد خبر : 48825

کشف یک انبار نگهداری کالای قاچاق در سمنان

کشف یک انبار نگهداری کالای قاچاق در سمنان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رضا محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: یک فرد متخلف در ارتباط با جرائم اقتصادی و نگهداری کالای قاچاق در سمنان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است که پرونده

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رضا محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: یک فرد متخلف در ارتباط با جرائم اقتصادی و نگهداری کالای قاچاق در سمنان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است که پرونده این فرد در ارتباط با نگهداری کالای قاچاق شامل لوازم‌یدکی خودرو در تعزیرات حکومتی استان مفتوح شده است.

وی افزود: طبق گزارشی که شهریور ماه ۹۷ به تعزیرات حکومتی مبتنی بر انبار کالای قاچاق در سمنان اعلام شد، مأموران تعزیرات با بررسی مکان تخلف و انبار مذکور متوجه این تخلف شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان تصریح کرد: در گزارش اولیه ارزش اقلام مکشوفه ۱۰۰ میلیارد تومان عنوان شد، اما پس از ارائه مدارک و مستندات توسط فرد خاطی و محرز شدن تخلف این فرد به رد مال محکوم شد.

وی در پایان اظهار داشت: علاوه بر رد مال و ضبط بخشی از کالای قاچاق این فرد به پرداخت ۳۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان جزای نقدی نیز محکوم‌شده است.

انتهای پیام / م

جریمه ۳۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان جزای نقدی قاچاقچی کالا درسمنان

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد