تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 مهر 1398 - 5:57
کد خبر : 65842

۱۹۵۰ دستگاه اداوت کشاورزی گنبدکاووس پلاک‎گذاری شد

۱۹۵۰ دستگاه اداوت کشاورزی گنبدکاووس پلاک‎گذاری شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان، غلامعلی نورا صبح امروز در جمع مدیران شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: یک‎هزار و ۳۵۰ دستگاه ادوات کشاورزی نیز از طریق کارخانه و به محض خروج از کارخانه پلاک‌گذاری شده و یک‎هزار و ۵۰۰ دستگاه نیز تشکیل

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان، غلامعلی نورا صبح امروز در جمع مدیران شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: یک‎هزار و ۳۵۰ دستگاه ادوات کشاورزی نیز از طریق کارخانه و به محض خروج از کارخانه پلاک‌گذاری شده و یک‎هزار و ۵۰۰ دستگاه نیز تشکیل پرونده داده و در انتظار پلاک‎گذاری هستند.

*  ۲۱۷۴ انبار در سامانه جامع انباری ثبت شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گنبدکاووس گفت: در حال حاضر به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و دپوی آن ۲ هزار ۱۷۴ انبار موجود در شهرستان در سامانه جامع انباری ثبت شده و یک‎هزار و ۹۴۲ باب انبار دیگر در انتظار تایید بوده و ۲۳۲ باب انبار نیز تایید نهایی برای ثبت در این سامانه شده است.

خلیل رجبلی با اشاره به مشکلات موجود در زمان ثبت انبارها در این سامانه اظهار کرد: متاسفانه هر شخصی با ارائه کد پستی برای ثبت انبار می‎تواند وارد سیستم شده و تا یک‌ماه فرصت دارد تا برای تایید به اداره صنعت و معدن مراجعه کند.

وی تصریح کرد: اگر در این مدت شخص به صنعت و معدن مراجعه نکند سامانه به صورت خودکار این ثبت را غیرفعال می‎کند که همین امر سبب می‎شود افراد سودجو ماهی یکبار کد پستی جدید وارد کرده و به صورت قاچاق کالای خود را دپو و یا عرضه کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: از دیگر مشکلات این سامانه این است که با ثبت کلمه «انبار» ثبت‎نام انجام می‎شود و امکان گزارش‎گیری در مورد مکان انبار و یا نوع بار و واحد مورد استفاده وجود ندارد.

وی تاکید کرد: فعال‎ترین کارگروه قاچاق کالا و ارز شهرستان کارگروه حمایت از تولید داخلی این اداره است که از ابتدای سال تاکنون پنج جلسه برگزار کرده و ۳۲ مصوبه تعیین شده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس گفت: در جلسه کمیسیون کالا و ارز قاچاق شهرستان کارگروه‎های فرهنگی، حمایت از تولید داخلی، قاچاق کالاهای سلامت‎محور و کارگروه آموزشی فعالیت دارند.

فرزانه جعفری اظهار کرد: به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز به موضوعات مهمی مانند ثبت انبارها در سامانه جامع انبارها، پلاک‎گذاری ادوات کشاورزی و کارگاه‎های آموزشی توجه خاص شده است.

وی تصریح کرد: به منظور سهولت کار پلاک‎گذاری و رفع مشکلات زمانی، مالی و مکانی کشاورزان برای پلاک‎گذاری ادوات خود از پلیس راهور و جهاد کشاورزی انتظار حمایت و مساعدت بیشتری در این زمینه می‎رود.

انتهای پیام/۸۳۰۰۲/

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد