تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1396 - 10:25
کد خبر : 21647

نشست شورای اقامه نماز شهرستان درمیان برگزار شد

نشست شورای اقامه نماز شهرستان درمیان برگزار شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از وحدت درمیان ؛ نشست شورای اقامه نماز شهرستان درمیان صبح امروز به ریاست فرماندار و با حضور مسئولان شهرستانی برگزارشد. بشیری زاده فرماندار درمیان در این نشست گفت: همه مدیران دستگاه های اجرایی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از وحدت درمیان ؛ نشست شورای اقامه نماز شهرستان درمیان صبح امروز به ریاست فرماندار و با حضور مسئولان شهرستانی برگزارشد.

بشیری زاده فرماندار درمیان در این نشست گفت: همه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باید در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز جامعه تلاش کنند.

وی اظهار کرد: زیربنای ارزش های دینی و اسلامی را اقامه و ترویج فرهنگ نماز دانست و افزود اقدامات و فعالیت های دستگاه های اجرایی در امر ترویج و اشاعه فرهنگ نماز در این شهرستان مرزی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی با تاکید بر اقامه نماز جماعت در ادارات شهرستان افزود: برپایی نماز اول وقت به جماعت در ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان در راستای ترویج فرهنگ نورانی نماز بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار درمیان ضمن تأکید بر گسترش فرهنگ نماز در بین قشر جوان ونوجوان افزود: نهادینه شدن فرهنگ نماز در جامعه سلامت فرهنگی و اجتماعی آن را تضمین می کند.

بشیری زاده بر نهادینه کردن فرهنگ نماز در مدارس به عنوان امری ضروری تأکید کرد و افزود: مسئولان فرهنگی و ائمه جماعات باید بر روی نسل جوان سرمایه گذاری کرده و در این راه اهتمام جدی داشته باشند.

وی توجه به نماز و ترویج فرهنگ نماز را کلید و حلال تمامی مشکلات اخلاقی و بزهکاریهای اجتماعی جامعه دانست و خاطر نشان کرد: اقامه نماز، علاوه بر اینکه یک مسئله عبادی است، در عین حال تبلیغ دین و معارف اسلامی نیز می باشد.

گفتنی است در پایان این جلسه، نشست آموزشی طرح مکنت ویژه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد.

 

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد