تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1402 - 8:20
کد خبر : 149301

دبیر ستاد امر به معروف اصفهان:گشت ارشاد مسئولان در اصفهان مدیرانی را جابه‌جا کرد

دبیر ستاد امر به معروف اصفهان:گشت ارشاد مسئولان در اصفهان مدیرانی را جابه‌جا کرد

به گزارش روابط‌عمومی مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، حجت‌الاسلام محسن مظاهری در جلسه مشترک ستاد و مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان اظهار کرد: ماهیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر مردمی است و بزرگ‌ترین مجموعه‌ای که با جریان مردمی در مطالبه‌گری

به گزارش روابط‌عمومی مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، حجت‌الاسلام محسن مظاهری در جلسه مشترک ستاد و مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان اظهار کرد: ماهیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر مردمی است و بزرگ‌ترین مجموعه‌ای که با جریان مردمی در مطالبه‌گری و احیای فریضتین تلاش می‌کند، مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر است و تلاش ما در ستاد حمایت کامل از جریان‌ها و گروه‌های مردمی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان تصریح کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در بیش از ۵۰ شهر و شهرستان استان فعال است و در این راستا جلساتی را با ائمه جمعه استان با موضوعات آشنایی با قوانین امر به معروف و همچنین جایگاه ستاد و جریان‌ساز بودن ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرها و شهرستان‌ها برگزار کرده‌ایم.

وی افزود: تعامل بسیار خوبی فی ما بین ائمه جمعه به‌عنوان مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر و مسئولین شهرستان‌ها از جمله فرمانداران و دستگاه‌های حاکمیتی ایجاد شده است.

مظاهری خاطرنشان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر حامی اصلی دستگاه‌های حاکمیتی جهت خدمات‌رسانی به مردم و امید آفرینی در جامعه اسلامی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان با اشاره به گشت ارشاد مسئولان، گفت: گشت ارشاد مسئولان در ستاد امر به معروف و نهی از منکر با همکاری و تعامل با بازرسی استانداری اصفهان و معاونت سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان اصفهان به‌صورت جدی فعال است و عملکرد مدیران مورد بررسی قرار گرفته و تاکنون با همکاری بازرسی استانداری مدیرانی جابه‌جا شده‌اند.

وی ادامه داد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر وظیفه نظارتی خود را تا کنون به نحو احسن انجام داده است و ورود بسیار خوبی در نهادها، سازمان‌ها و بیمارستان‌ها داشته‌ایم که در بعضی از این نهادها ترک فعل‌هایی صورت‌گرفته که تذکر داده شده است؛ این نظارت‌ها باعث شده که بدنه دولت و دستگاه‌های حاکمیتی را در زمینه رعایت و اجرای قوانین بیدار کنیم.

مظاهری با اشاره به ارسال گزارشات مردمی به ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، تصریح کرد: گزارشات بسیار زیادی از سوی مردم در خصوص ناهنجاری در صنوف مختلف برای ستاد ارسال می‌شود که این گزارشات را با جدیت تمام از طریق دستگاه‌های بالادستی پیگیری می‌کنیم؛ ستاد امر به معروف در مبارزه با فساد از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد که در این راستا با هم‌افزایی، از ظرفیت مجمع رهروان امر به معروف استفاده کرده‌ایم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان به حمایت از آمرین به معروف اشاره کرد و افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر حامی آمران به معروف است و در این خصوص بیش از ۱۴۰ پرونده حمایتی از آمران به معروف تشکیل شده است و اعلام می‌کنیم هر کسی که در خصوص ناهنجاری‌های جامعه تذکری داد و مورد توهین و یا ضرب و شتم قرار گرفت، بلافاصله به ستاد امر به معروف مراجعه کند تا با تشکیل پرونده حمایتی از ایشان دفاع کنیم.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی، اضافه کرد: در راستای ارتقای بینش مسئولین و کارمندان دستگاه‌های حاکمیتی و گروه‌های مردمی، دوره آموزشی آشنایی با امر به معروف و نهی از منکر برگزار شده است؛ همچنین یک دوره آموزش برای ضابطین را با حضور ۱۵۰ نفر و با همکاری سپاه و دادگستری استان برگزار کردیم.

مظاهری در پایان اظهار کرد: طرح‌های تذکر لسانی با حضور گروه‌های مردمی در نقاط مختلف شهر اصفهان در حالی برگزاریست و بسیار مؤثر بوده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد