تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مهر 1398 - 10:10
کد خبر : 65811

استقرار پلیس گمرک در مرزهای چهارگانه کشور

استقرار پلیس گمرک در مرزهای چهارگانه کشور

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارساز کرمانشاه، سرهنگ هادی رفیعی‌کیا در حاشیه بازدید از مرز خسروی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروهای پلیس گمرک به منظور جلوگیری از ورود و خروج کالا به شکل قاچاق در مرزهای چهارگانه مستقر شده اند. وی ادامه داد:

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارساز کرمانشاه، سرهنگ هادی رفیعی‌کیا در حاشیه بازدید از مرز خسروی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروهای پلیس گمرک به منظور جلوگیری از ورود و خروج کالا به شکل قاچاق در مرزهای چهارگانه مستقر شده اند.

وی ادامه داد: ممکن است برخی افراد سودجو در قالب زائر اربعین با سوء استفاده از موقعیت ایجاد شده و با توجه به افزایش قابل توجه ترددها، نسبت به قاچاق کالا اقدام کنند.

سرهنگ رفیعی کیا تصریح کرد: از این رو همکاران ما در هر چهار مرز که تردد زائران در آنها انجام می شود حضور یافته و در صورت مشاهده حتما علاوه بر توقیف آن کالا، فرد یا افراد خاطی را نیز دستگیر خواهند کرد.

رئیس پلیس گمرک کشور گفت: همکاران ما از همان ابتدای اغاز سفرهای اربعین در مرزهای خسروی، مهران، شلمچه و چذابه مستقر شده و تا پایان این سفر معنوی نظارت خود را ادامه خواهند داد.

وی در پایان گفت: تاکنون موردی از قاچاق کالا در مرزهای چهارگانه استان های کرمانشاه، اسلام و خوزستان مشاهده نشده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد