تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 - 8:05
کد خبر : 78281

تاکید فرماندار رشت بر لزوم تامین زمین برای توسعه شهر صنعتی

تاکید فرماندار رشت بر لزوم تامین زمین برای توسعه شهر صنعتی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا علی فتح اللهی روز شنبه در جلسه بررسی مشکلات شهر صنعتی رشت با بیان اینکه ریشه اغلب ناهنجاری های اجتماعی در بیکاری است، خاطر نشان کرد: ضروریست تا برنامه ریزیهای لازم برای اشتغالزایی انجام دهیم و به همین منظور  استفاده

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار ایرنا علی فتح اللهی روز شنبه در جلسه بررسی مشکلات شهر صنعتی رشت با بیان اینکه ریشه اغلب ناهنجاری های اجتماعی در بیکاری است، خاطر نشان کرد: ضروریست تا برنامه ریزیهای لازم برای اشتغالزایی انجام دهیم و به همین منظور  استفاده از ظرفیت شهر صنعتی رشت برای تحقق این مهم اهمیت دارد.

وی بیان داشت: برای موضوع روشنایی معابر شهر صنعتی رشت نیز ضروریست تا نشست چهارجانبه ای با حضور نمایندگان فرمانداری، برق منطقه ای، توزیع برق و شهر صنعتی گذاشته و این مهم نیز بررسی شود.

روزانه ۲۲ هزار کارگر شهر صنعتی از این مسیر تردد می کنند و بخشی از مواد اولیه و کالاهای تولیدی ۱۷۰ واحد فعال شهر صنعتی نیز از همین جاده جابه جا می شود .

شهر صنعتی رشت در سال ۱۳۵۳ تاسیس شد ؛ طبق مصوبات اولیه در وسعتی به میزان دو هزار و ۲۸۸  هکتار طراحی و ۵۲۰ هکتار آن آماده‌سازی و بخش عمده‌ای به متقاضیان واگذار  شد.  در حال حاضر براساس آمار ۴۰۰ واحد صنعتی در آن استقرار دارند .

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اقدام عملی در تحقق شعار سال مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید اظهار داشت: وظیفه سنگینی بر عهده ماست لذا باید به گونه ای اقدام شود شعار سال را عملیاتی کنیم.

فرماندار رشت با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی نیروی توانمند و ارزشی بود که کل زندگی خود را تا لحظه شهادت برای خدمت به جامعه تقدیم کرد.سردار سلیمانی از خانواده و علایق شخصی خود گذشت و تمام وقت خود را برای خدمت رسانی گذاشت و ناجوانمردانه به دست دشمنان ترور شد.

وی این سردار شهید را بهترین الگو برای ما مسئولان در جهت خدمت رسانی به مردم عنوان و تصریح کرد: ولایت مداری، روحیه انقلابی و مردمی بودن از جمله ویژگی های بارز سردار سلیمانی است.

وی با تاکید بر این مطلب که باید از فرصت های خدمت رسانی به مردم استفاده کنیم، خاطر نشان کرد: امام حسین (ع) می فرماید، حل مشکلات مردم به دست شما نعمت های خداوند است ، هیچ وقت از این نعمت ها خستگی را احساس نکنید و به زبان نیاورید.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد