تاریخ انتشار : سه شنبه 26 اسفند 1399 - 13:07
کد خبر : 99504

۲۳۲ مدرسه در قزوین فاقد نمازخانه است

۲۳۲ مدرسه در قزوین فاقد نمازخانه است

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید قریش موسوی روز سه‌شنبه در نشست شورای اداری استان قزوین که با موضوع ششمین اجلاس استانی نماز برگزار شد، افزود: مدیران، خیران و نیکوکاران باید برای رفع این فقدان توجه داشته باشند. وی از کمبود مسجد در

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید قریش موسوی روز سه‌شنبه در نشست شورای اداری استان قزوین که با موضوع ششمین اجلاس استانی نماز برگزار شد، افزود: مدیران، خیران و نیکوکاران باید برای رفع این فقدان توجه داشته باشند.

وی از کمبود مسجد در شمال شهر قزوین نیز انتقاد کرد و اظهار داشت: قسمت شمال شهر قزوین که بلندمرتبه سازی شده است، شبیه با کمبود جدی مسجد روبرو است.

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: درحالی در جنوب شهر قزوین در هر خیابان ۲ مسجد وجود دارد، اما در شمال شهر حتی صدای اذان هم شنیده نمی‌شود که لازم در بین خصوص تدابیری اندیشیده شود.

این مسؤول بر اجرای دقیق تفاهم‌نامه های مربوط به اقامه نماز تاکید کرد و گفت: برای پررنگ‌تر شدن اقامه نماز در قزوین باید هدف‌گذاری کرد و همه مدیران و مسؤولان استان باید از ظرفیت‌های فرهنگی برای این مهم استفاده کنند.

رییس ستاد اقامه نماز استان قزوین خاطرنشان کرد: برآوردها نشان داده که در بین دستگاه‌های اجرایی فقط ۳۷ دستگاه در قزوین توانسته‌اند وظایف خودشان را بیش از ۹۰ درصد در حوزه اقامه نماز عملیاتی کنند و سایر دستگاه توفیقات لازم را در این زمینه به دست نیاورده اند و باید بیشتر بکوشند.

در این اجلاس حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش قزوین نیز به وجود یک مدرسه بدون نمازخانه با تعداد قابل توجه ۷۰۰ دانش آموز در استان قزوین اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا نمازخانه ها به ترتیب اولویت و در مدارس با جمعیت دانش آموز زیاد ساخته شوند.

وی همچنین کمرنگ شدن نهاد خانواده، مدرسه و مسجد را در یه حوزه تحلیل نمود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد