تاریخ انتشار : دوشنبه 25 شهریور 1398 - 11:43
کد خبر : 64030

قاچاق کالا توسط خودروهای سبک با جان مردم بازی می‌کند

قاچاق کالا توسط خودروهای سبک با جان مردم بازی می‌کند

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در کمیسیون مشترک مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان‌های مرکزی و لرستان در اراک اظهار کرد: گاها شاهد  قاچاق کالا و ارز توسط خودروهای سبک در جاده‌‌ها هستیم که این اقدام

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در کمیسیون مشترک مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان‌های مرکزی و لرستان در اراک اظهار کرد: گاها شاهد  قاچاق کالا و ارز توسط خودروهای سبک در جاده‌‌ها هستیم که این اقدام علاوه بر اختلال در امور اقتصادی کشور جان و مال مردم را نیز با خطر تهدید می‌کند.

وی تصریح کرد: بسیاری از قاچاقچیانی که با خودروهای سبک اقدام به حمل و جا به جایی کالای قاچاق می‌کنند با سرعت بسیار و بدون ملاحظه در جاده‌ها رفت و آمد می‌کنند که بسیار خطرناک است و می‌تواند هرکدام آبستن حوادث ناگواری در جاده‌ها باشد.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه استان‌های مرزی بیش از سایر استان‌ها درگیر قاچاق هستند، بیان داشت: استان مرکزی نیز به دلیل اینکه در مرکز کشور قرار دارد از این قاعده مستثنی نیست و باید برای برخورد جدی‌تر با پدیده قاچاق برنامه‌ریزی شود.

آقازاده گفت: اختلال در امور اقتصادی کشور مهم‌ترین آسیب جدی قاچاق است که یکی از راه‌های موثر در رونق اقتصادی برخورد با این پدیده شوم است.

وی با بیان اینکه پرداختن به علت و معلول قاچاق کالا  می‌تواند در امر مبارزه با این پدیده کمک کند، افزود: در حال حاضر به دلیل تحریم‌ها با معلول مواجه هستیم و قاچاق کالا ناخواسته رخ می‌دهد پس باید با قاچاقچیان برخورد کرد.

 آقازاده خواستار تشکیل کمیسیون مشترکی بین دو استان مرکزی و لرستان شد.

 معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان نیز گفت: در سال گذشته در استان لرستان بیش از هزار خودروی قاچاق کالا توقیف شد.

 ثمینی افزود: در پنج ماهه امسال نیز ۴۶۰ خودروی حامل کالای قاچاق‌ توقیف شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد