تاریخ انتشار : شنبه 30 اردیبهشت 1396 - 9:30
کد خبر : 6337

برپایی نماز جماعت در بیمارستان‌های استان بوشهر گسترش می‌یابد

برپایی نماز جماعت در بیمارستان‌های استان بوشهر گسترش می‌یابد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حیدر عزیزنژاد صبح شنبه در جمع ائمه جماعات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: ما به عنوان یک دستگاه در نظام جمهوری اسلامی این را وظیفه خود می‌دانیم که زیرساخت‌های لازم برای اقامه نماز اساتید، دانشجویان و کارکنان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار مهر، حیدر عزیزنژاد صبح شنبه در جمع ائمه جماعات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: ما به عنوان یک دستگاه در نظام جمهوری اسلامی این را وظیفه خود می‌دانیم که زیرساخت‌های لازم برای اقامه نماز اساتید، دانشجویان و کارکنان را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: با اعتقادی که در مجموعه شورای فرهنگی دانشگاه وجود دارد سعی بر این است که اقامه نماز به شکلی کیفی‌تر برگزار شود و زحماتی که ستاد اقامه نماز در دانشگاه می‌کشند نیز قابل تقدیر است.

عزیزنژاد بیان داشت: دغدغه‌ای که مجموعه فرهنگی و حوزه ریاست دانشگاه دارند این است که دوستانی که امام جماعت بیمارستان‌ها، شبکه‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی هستند به نوعی انتخاب شوند که از جایگاه فرهنگی برخوردار بوده و بتوانند جوابگوی نیازها و سوالات همکاران و دانشجویان باشند تا بتوان از علم این ائمه جماعات بهترین استفاده برده شود.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ارتقای قابل توجهی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در زمینه اقامه نماز صورت گرفته است به گونه‌ای که هیچ بیمارستان، شبکه بهداشت و مرکزی نداریم که بدون نمازخانه یا امام جماعت باشد.

این کارگاه با حضور آقای سروقامت مدیرکل فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و حجت الاسلام افشاری دبیر ستاد عالی اقامه نماز دانشگاه‌ها و با حضور ائمه جماعات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد