تاریخ انتشار : سه شنبه 12 شهریور 1398 - 8:43
کد خبر : 63031

توقیف محموله ۲۱ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق در شازند

توقیف محموله ۲۱ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق در شازند

حسن مفخمی شهرستانی  در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در تداوم مبارزه هدفمند و اثرگذار در مقابله با قاچاق کالا، ماموران انتظامی شهرستان شازند در انجام تحقیقاتی از جابجایی یک محموله کالای قاچاق توسط یک دستگاه اتوبوس از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.  وی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی عملیاتی پلیس، اتوبوس مورد

حسن مفخمی شهرستانی  در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در تداوم مبارزه هدفمند و اثرگذار در مقابله با قاچاق کالا، ماموران انتظامی شهرستان شازند در انجام تحقیقاتی از جابجایی یک محموله کالای قاچاق توسط یک دستگاه اتوبوس از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

 وی خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی عملیاتی پلیس، اتوبوس مورد نظر که از شهرهای جنوبی کشور عازم تهران بود، شناسایی و متوقف شد.

 فرمانده انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: در بازرسی به عمل آمده از خودروی مورد نظر تعداد ۳۲ هزار عدد ژیلت،یک هزار و ۴۴۰ بسته رنگ موی ،  تعداد ۶۷۲ عدد مسواک، ، ۱۸۰ هزار عدد باطری قلمی و نیم قلمی،  تعداد ۷۶۸ عدد خامه اسپری خوراکی، ۱۶۰۰ بسته سیخ کباب و تعداد ۲ دستگاه ماشین لباس شویی خارجی قاچاق، فاقد هرگونه مدارک معتبر قانونی، کشف شد.

 سرهنگ مفخمی شهرستانی خاطر نشان کرد: ارزش این محموله توقیفی از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در حدود ۲۱ میلیارد ریال برآورد شده است.

 این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی بیان داشت: در این عملیات ۳ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

 وی در پایان از شهروندان خواست تا همواره کالاهای مورد نیاز خود را از مراکز قانونی تهیه کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوکی در این زمینه مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰  به اطلاع پلیس برسانند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد