تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مرداد 1398 - 12:47
کد خبر : 61750

کشفیات کالای قاچاق در سبزوار طی سال جاری ۱۲۸ درصد افزایش یافت

کشفیات کالای قاچاق در سبزوار طی سال جاری ۱۲۸ درصد افزایش یافت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سبزوار، سرهنگ حسین بیات مختاری ظهر امروز در نشست خبری که در دفتر فرمانده انتظامی این شهرستان با اشاره به‌کاهش تصادفات درون‌شهری در سبزوار، گفت: میزان وقوع تصادفات درون شهری ۵۰ درصد و فوتی‌های آن ۴۵ درصد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از سبزوار، سرهنگ حسین بیات مختاری ظهر امروز در نشست خبری که در دفتر فرمانده انتظامی این شهرستان با اشاره به‌کاهش تصادفات درون‌شهری در سبزوار، گفت: میزان وقوع تصادفات درون شهری ۵۰ درصد و فوتی‌های آن ۴۵ درصد کاهش یافته است‌‌‌.

فرمانده انتظامی سبزوار افزود: طی سال جاری تعداد وقوع تصادفات برون شهری ۸ درصد و فوتی‌ها ۹ درصد کاهش یافته است.

وی بیان کرد: وقوع سرقت در سبزوار طی سال جاری نسبت به‌مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد افزایش یافته و میزان دستگیری سارقان ۱۸ درصد رشد داشته است.

بیات با اشاره به کشفیات قتل در سبزوار، تصریح کرد: کشفیات قتل در آمار ۱۰ ساله بیش از ۱۰۰ درصد در این شهرستان افزایش یافته است و قتل‌های سنوات گذشته از شهرستان‌های دیگر در سبزوار  دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی سبزوار با بیان اینکه وقوع جرایم فضای مجازی در سبزوار طی سال جاری نسبت به‌سال گذشته ۲۱ درصد افزایش یافت، گفت: همچنین در این مدت کشفیات جرایم فضای مجازی نسبت به‌مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد رشد داشته است.

وی افزود: کشفیات کالای قاچاق طی سال‌جاری از نظر ارزش ریالی ۱۲۸ درصد  در این شهرستان افزایش یافته و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری به‌موضوع توجه به تولیدات، داخلی مبارزه با کالای قاچاق در دستور کار نیروی انتظامی است.

بیات با بیان اینکه علت اصلی وقوع حوادث رانندگی در جاده‌های سبزوار خواب‌آلودگی است، بیان کرد: فاصله‌های زیادی با آبادی‌ها، جاده‌های یک دست و نبود منظره سبب واژگونی خودروهای سواری می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد