تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مرداد 1398 - 8:14
کد خبر : 61715

کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در کنگاور

کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در کنگاور

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردارعلی‌اکبر جاویدان ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: ماموران انتظامی کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به ۳ دستگاه خودرو که به صورت کاروانی و با فاصله ای مشخص پشت سر یکدیگر در حال حرکت

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردارعلی‌اکبر جاویدان ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: ماموران انتظامی کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به ۳ دستگاه خودرو که به صورت کاروانی و با فاصله ای مشخص پشت سر یکدیگر در حال حرکت بودند، مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: در بازرسی از خودروی پراید ۲ هزار و ۶۸۵ قلم لوازم جانبی گوشی تلفن همراه، در بازرسی از وانت پیکان ۲ دستگاه تلویزیون، ۲ دستگاه کولرگازی و یک دستگاه یخچال و در بازرسی از وانت نیسان نیز ۲۰ راس دام قاچاق کشف شد.

وی تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش محموله های قاچاق کشف شده به ۲ میلیارد ریال می رسد.

جاویدان همچنین از توقیف هر ۳ دستگاه خودرو و دستگیری رانندگان آن ها خبر داد و گفت: این افراد برای صدور تحکام لازم به دستگاه قضائی معرفی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس عنوان و تاکید کرد: با قاطعیت مقابل قاچاقچیان ایستاده و اجازه فعالیت را به آنها نمی دهیم.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد