تاریخ انتشار : شنبه 19 مرداد 1398 - 8:28
کد خبر : 61138

شیرنی کالای احتکار شده در کام محتکر تلخ شد

شیرنی کالای احتکار شده در کام محتکر تلخ شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: بیش از ۲۰ تن خرما از یک منزل مسکونی کشف شد.   مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، از کشف خرمای احتکار شده در یکی از محلات شهر زنجان، خبر داد و اظهار کرد: بیش از ۲۰ تن انواع خرمای ایرانی که به صورت غیرقانونی در یکی


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: بیش از ۲۰ تن خرما از یک منزل مسکونی کشف شد.

 

مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، از کشف خرمای احتکار شده در یکی از محلات شهر زنجان، خبر داد و اظهار کرد: بیش از ۲۰ تن انواع خرمای ایرانی که به صورت غیرقانونی در یکی از محلات شهر زنجان کشف و ضبط شد که این کشفیات بر اساس گزارش‌های مردمی بوده است.

 

این مسئول ادامه داد: پس از دریافت گزارش مردمی مبنی بر احتکار کالا در یک واحد منزل مسکونی، بازرسان مربوطه بلافاصله به محل اعزام شده و کالای احتکار شده در محل توقیف و پرونده به شعبه تعزیرات حکومتی ارسال شد و بر اساس گزارش انجام ‌شده احتکاری بودن کالاها محرز شد.

 

وی افزود: بر اساس رای صادره متهم این پرونده علاوه ‌بر پرداخت جریمه نقدی به مبلغ یک میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال به حساب دولت به عرضه کالا به نرخ مصوب دولتی با حضور بازرسان، محکوم شد.

 

ممیزی با اشاره به پرونده‌های احتکاری، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۴۸ پرونده احتکار کالا در شعب تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده که شامل کالاهایی از قبیل برنج، روغن مایع، روغن جامد، روغن خودرو، قطعات خودرو، آرد شیرینی‌پزی و سایر کالاهای اساسی و … را شامل می‌شود.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان، یادآور شد: عاملان احتکار کالاها نیز علاوه‌بر عرضه کالای اساسی به قیمت مصوب دولتی، ملزم به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال به صندوق دولتی محکوم شدند.

انتهای پیام انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد