تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 تیر 1398 - 13:56
کد خبر : 59076

کشف مرغ قاچاق در شهرستان بهار

کشف مرغ قاچاق در شهرستان بهار

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، بزرگعلی نوری از کشف مرغ و سیگار قاچاق در شهرستان بهار خبر داد و اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان بهار با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، بزرگعلی نوری از کشف مرغ و سیگار قاچاق در شهرستان بهار خبر داد و اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان بهار با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی موفق به کشف چهار تن مرغ قاچاق و فاقد مجوز از دو دستگاه کامیون شدند.

وی به ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده اشاره کرد و گفت: ارزش مرغ‌های قاچاق کشف شده بر اساس نظر کارشناسان ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار بیان کرد: دو متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

وی در ادامه از کشف سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد و افزود: در پی کسب خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق با یک دستگاه پراید از یکی از استان‌های غربی، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان بهار قرار گرفت.

نوری تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی خودروی مورد نظر را در محورهای مواصلاتی شهرستان شناسایی و متوقف شد.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو ۲۶ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی  شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

وی در پایان یادآور شد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند و از تمام مردم تقاضا می‌شود، هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد