تاریخ انتشار : یکشنبه 7 مهر 1398 - 12:39
کد خبر : 64999

اتوبوس حامل کالای قاچاق در خرم آباد توقیف شد

اتوبوس حامل کالای قاچاق در خرم آباد توقیف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان از توقیف یک اتوبوس و کشف کالای قاچاق از آن درخرم آباد خبر داد.سرهنگ ” سیدعلی میراحمدی” گفت: ماموران کلانتری ۱۹ خرم آباد حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان از توقیف یک اتوبوس و کشف کالای قاچاق از آن درخرم آباد خبر داد.
سرهنگ ” سیدعلی میراحمدی” گفت: ماموران کلانتری ۱۹ خرم آباد حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک اتوبوس ولوو مظنون و آن را متوقف کردند.

او  خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی داخل خودرو انواع لوازم خانگی شامل ماشین لباسشویی و ال‌ای دی، اطوی برقی، زودپز و پلوپز، فندک و آبمیوه گیر، البسه شامل کفش و کتانی و لباس ورزشی و اسکیت برقی، شارژر گوشی، انواع مختلف لامپ و گوشی هدفون، لوازم آرایشی و بهداشتی و انواع چراغ قوه کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

جانشین انتظامی استان با بیان این که کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲ میلیارد ریال اعلام کردند گفت: متهم با تشکیل پرونده به مراجع ذی صلاح معرفی شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد