تاریخ انتشار : سه شنبه 4 تیر 1398 - 17:31
کد خبر : 58152

حوادث کوتاه از کشور

حوادث کوتاه از کشور

        برخورد مرگبارقزوین – خبرنگار کیهان: تصادف شدید خودرو برلیانس با پراید در محور ساوه – گردنه حجیب یک کشته وچهار مصدوم برجای گذاشت. سرهنگ نصرالله بیگلری افزود: یک دستگاه خودروی برلیانس با پنج نفر سرنشین با یک دستگاه خودروی پراید به صورت رخ به رخ برخورد کرد.وی افزود: در این سانحه راننده خودرو

    
    برخورد مرگبار
قزوین – خبرنگار کیهان: تصادف شدید خودرو برلیانس با پراید در محور ساوه – گردنه حجیب یک کشته وچهار مصدوم برجای گذاشت. سرهنگ نصرالله بیگلری افزود: یک دستگاه خودروی برلیانس با پنج نفر سرنشین با یک دستگاه خودروی پراید به صورت رخ به رخ برخورد کرد.وی افزود: در این سانحه راننده خودرو برلیانس به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و چهار نفر دیگر از سرنشینان دو خودرو مصدوم که به مراکز درمانی منتقل شدند.وی خاطر نشان کرد: کارشناسان پلیس راه عدم توانایی راننده خودرو برلیانس در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت مطمئنه را علت تصادف اعلام کردند.
احتکار برنج
زاهدان – خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف برنج احتکار شده در بازرسی از یک انبار در شهر زابل خبر داد. سرتیپ محمد قنبری، افزود: پلیس آگاهی شهرستان زابل با شناسایی انبار، محل را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفته و با اطمینان از صحت موضوع وارد عمل شدند.وی تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی به همراه نماینده دادستان و بازرسان اداره تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت و معدن در بازرسی از این انبار ۳۲ تن برنج احتکار شده کشف کردند.وی با اشاره به اینکه ارزش این محموله ۲میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال برآورد شده، خاطر نشان کرد: انبار پلمب و فرد متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
سقوط در چاه
همدان – خبرنگار کیهان: رئیس ‌اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه همدان از مرگ چوپان ۲۴ ساله در چاه خبر داد.حبیب معصومی گفت: این حادثه در روستای شاوه از توابع شهرستان کبودراهنگ رخ داد و چوپان به بیمارستان منتقل شد که به علت جراحات وارده فوت کرد.وی اضافه کرد: این چاه به دلیل حفر غیر قانونی و بدون مجوز پلمب شد.
دستگیری شکارچی خرس
ساری – خبرنگار کیهان : فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران گفت: فرد متخلفی که در اسفند ماه سال ۹۷ یک قلاده خرس قهوه‌ای را در مناطق کوهستانی نکا شکار کرده بود با همکاری دوستداران محیط زیست شناسایی و دستگیر شد.مسلم آهنگری افزود: فرد متخلف پس از تکمیل پرونده بر اساس دستور دادستان توسط نیروهای انتظامی بازداشت شد.
۳ کشته سانحه رانندگی
اراک- خبرنگار کیهان: رئیس ‌پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: سه سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان مرکزی سه کشته و هشت مصدوم برجا گذاشت.سرهنگ ایرج کهریزی، اظهارداشت: واژگونی یک دستگاه خودرو سواری تیبا در کیلومتر ۶۴ لاین غربی محور ساوه- همدان یک کشته و دو مجروح بر جا گذاشت علت این تصادف، عدم توجه به جلو ازسوی راننده خودرو اعلام شد.
وی افزود: همچنین بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با گاردریل کنار جاده در کیلومتر ۳۱ محور اراک- توره یکی از سرنشینان خودرو بر اثر شدت جراحات در دم جان باخت و راننده و دو سرنشین دیگر مجروح شدند. کارشناس تصادفات پلیس راه استان مرکزی عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو را علت این سانحه اعلام کرد. وی اضافه کرد: سومین سانحه رانندگی، بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند با خودروی پراید در محور شهباز– شازند رخ داد که در این سانحه یکی از سرنشینان خودرو پراید در دم فوت کرد. راننده و دو سرنشین دیگر نیز مجروح که به بیمارستان انتقال یافتند . علت این سانحه رانندگی انحراف به چپ از سوی راننده سمند اعلام شده است.
انفجار کپسول خودرو
ارومیه – تسنیم: رئیس‌اورژانس و فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی از مصدومیت ۱۹ نفر بر اثر انفجار کپسول گازخودرو خبر داد. باقر بهرامی اظهار داشت: این خودرو به سبب تزریق سوخت به شکل غیر اصولی توسط صاحب خودرو و نشت گاز از لوله کپسول سبب انفجار شده و ۱۹ نفر از افرادی که در اطراف خودرو حضور داشتند مصدوم شدند.وی در این باره افزود: از ۱۹ نفر مصدوم ۵ نفر ۳۰ تا ۴۰ درصد سوختگی داشته که برای ادامه معالجات به ارومیه  و یک نفر به تبریز منتقل شد و ۱۳ نفر نیز آسیب جدی نداشته و سرپایی درمان و مرخص شده‌اند.
دستگیری قاچاقچی طلا
تبریز – باشگاه خبرنگاران جوان: فرمانده انتظامی ورزقان از دستگیری سه متهم حین قاچاق سنگ طلا در ورزقان خبر داد. سرهنگ قاسم نظری ، گفت: ماموران در بازرسی از خودرو‌های عبوری از دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مقدار ۷۵۰ کیلو گرم سنگ طلا کشف و سه نفر متهم دستگیر شدند.
شکار شکارچی
خرم آباد – ایرنا: مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: یک شکارچی متخلف در شهرستان چگنی دستگیر و مقداری گوشت گراز وحشی از منزل وی کشف و ضبط شد. مهرداد فتحی بیرانوند افزود: در پی گزارش همیاران محیط زیست مبنی بر شکار گراز توسط یک نفر متخلف زیست محیطی در شهرستان دوره و نگهداری گوشت این حیوان در منزل یگان حفاظت این اداره با هماهنگی دستگاه قضا اقدام به بازرسی از منزل این فرد نموده، که در این بازرسی مقداری گوشت گراز وحشی کشف و ضبط شد.وی اظهار داشت: پرونده وی پس از صورتجلسه و بازجویی اولیه جهت رسیدگی به مراجع قضائی ارجاع شد.
انهدام ۲ لابراتوارساخت ماده مخدر
مشهد – فارس: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)، دو لابراتوار و باند قاچاق ماده مخدر صنعتی شیشه در مشهد منهدم شد. در مجموع مقادیر زیادی مواد پیش‌ساز، حدود ۱۰ کیلوگرم ماده مخدر شیشه، ۵ لیتر آبکار شیشه ۷۰ درصد، ۳۵۰ گرم هروئین، وسائل و ابزارآلات تولید شیشه و ۵ دستگاه خودرو کشف و ضبط شد و ۸ متهم در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند. گفتنی است، با اقدام صورت پذیرفته از توزیع ۱۰ کیلوگرم ماده مخدر صنعتی شیشه در بین جوانان جلوگیری به‌ عمل آمد.
آخرین شنا
رشت – خبرنگار کیهان: فرمانده نیروی انتظامی رشت از غرق شدن یک جوان ۲۱ ساله در سد انحرافی «سنگر» این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی رمضانی اظهار داشت: این جوان ۲۱ ساله در سد انحرافی سنگر رشت اقدام به شنا کرده بود که بعلت عدم آشنایی به فنون شنا، غرق شد.
وی در ادامه افزود: جسد این جوان پس از ۲۴ ساعت جستجو و تلاش مأموران پلیس و نیروهای امدادی در کانال آب روستای «بازقلعه» شهرستان رشت پیدا شد. به گفته فرمانده نیروی انتظامی رشت جسد این جوان برای تعیین علت فوت به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد