تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مهر 1397 - 6:46
کد خبر : 43523

کشف ۷ انبار احتکار کالاهای اساسی در بوکان

کشف ۷ انبار احتکار کالاهای اساسی در بوکان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، بیش از ۷ انبار احتکار کالاهای اساسی طی بازرسی های گسترده ستاد تنظیم بازار این شهرستان شناسایی و ضبط شد. در همین رابطه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوکان

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، بیش از ۷ انبار احتکار کالاهای اساسی طی بازرسی های گسترده ستاد تنظیم بازار این شهرستان شناسایی و ضبط شد.

در همین رابطه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوکان امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور از ابتدای سال ۱۳۹۷ تا کنون تعداد ۱۰ جلسه کارگروه بازار با حضور ادارات صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، دادگستری، جهاد کشاورزی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره اطلاعات در محل فرمانداری برگزار شده که نظارت بر توزیع درست کالاها و جلوگیری از احتکار کالاهای اساسی، از مهمترین اهداف این کارگروه می باشد.

ایوب آذین پور، ادامه داد: بر همین اساس با فعال سازی بازرسی های مشترک با حضور نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تعداد ۳۲ مرتبه بازرسی از انبارهای شناسه دار شهرستان، ۳۰ مرتبه بازرسی از واحدهای عمده فروشی موادخوراکی و کالاهای اساسی و ۸۹ مرتبه بازرسی از واحدهای خرده فروشی انجام شده است.

وی، تصریح کرد: در این مدت تعداد ۲ واحد منزل مسکونی و ۳ واحد تجاری که به صورت غیر قانونی به انبار کالاهای اساسی تبدیل شده بودند شناسایی و به مراجع قانونی تحویل داده شد.

معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری بوکان، ادامه داد: با اطلاع رسانی صورت گرفته توسط شهروندان در طی روزهای گذشته تعداد ۲۱ دستگاه خودرو احتکار شده، انبار احتکار پودر شوینده و رب گوجه فرنگی به ارزش تقریبی ۷۰ میلیون ریال، انبار احتکار ۱۵ تن برنج هندی، انبار احتکار انواع اقلام و کالاهای پزشکی، انبار احتکار ۱۵۵ حلب روغن نباتی ۱۶ کیلویی، ۱۹۶ بطری روغن مایع ۳ لیتری و ۸۰ کارتن ۲۴ عددی پودر رختشویی کشف و پرونده ها به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.

آذین پور، در خصوص توزیع کالاهای طرح تنظیم بازار نیز اظهار داشت: در طی ماه گذشته مقدار ۲۰ تن مرغ منجمد جذب و در مناطق مختلف شهر همچون امیرآباد، علی آباد، اسلام آباد، کلتپه، جاده حصار و … توزیع شده است‌.

وی، در خاتمه با اشاره به اینکه هیچ گونه مشکلی در تامین کالاهای اساسی در سطح کشور وجود ندارد، از شهروندان عزیز درخواست کرد تا ضمن اجتناب از خرید کالاهای غیر ضروری و مازاد بر نیاز، در صورت مشاهده هر گونه احتکار کالا و یا کمبود عرضه، مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری صنعت، معدن و تجارت و یا شماره تلفن ۴۶۲۶۰۱۲۴ واحد بازرسی و نظارت اصناف شهرستان بوکان اطلاع رسانی کنند.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد