تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 خرداد 1398 - 7:42
کد خبر : 56553

تشدید مقابله با احتکار کالا و گران فروشی/ ۵ انبار احکتار کالای اساسی در زنجان کشف شد

تشدید مقابله با احتکار کالا و گران فروشی/ ۵ انبار احکتار کالای اساسی در زنجان کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر فغفوری در گفت‌وگو با موج رسا، با بیان اینکه در راستای کنترل و پایش بازار، طرح نظارت بر بازار احتکار کالاهای اساسی با ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در زنجان کشف و

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر فغفوری در گفت‌وگو با موج رسا، با بیان اینکه در راستای کنترل و پایش بازار، طرح نظارت بر بازار احتکار کالاهای اساسی با ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در زنجان کشف و ضبط شد اظهار کرد: در این انبارها ۱۹ تن انواع برنج ایرانی و خارجی به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد.

وی تصریح کرد: از انبارهای شناسایی شده ۸۶۹ بسته سیگار به ارزش ۳۷۰ میلیون ریال کشف شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطر نشان کرد: همچنین ۸ تن انواع حبوبات به ارزش ۴۱۰ میلیون ریال از این انبارهای شناسایی شده کشف شد.

وی با اشاره به همکاری خوب مردم و افزایش قابل توجه گزارشات مردمی در حوزه گرانفروشی و احتکار کالا افزود: پرونده این ۵ انبار شناسایی شده بعد از احراز کامل قاچاق بودن کالا به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

فغفوری با اشاره به ثبت اطلاعات انبارها در سامانه جامع انبارها بیان کرد: هر کسی اجناسی که از سایر استانها وارد می‌کند باید اطلاعات انبار خود را در سایت جامع انبارها به ثبت برسانند.   

وی بیان کرد: اطلاعات این سامانه مشخص می‌کند که اجناس موجود در انبار در بازار عرضه می‌شود یا نه.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه بعد از کشف انبار احتکار کالا‌، تشکیل پرونده انجام شده و به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود، گفت: بر اساس تصمیم قاضی تعزیرات حکومتی حکم مورد نظر برای فرد متخلف صادر می‌شود.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد