تاریخ انتشار : شنبه 14 اردیبهشت 1398 - 16:02
کد خبر : 55370

محموله کالای قاچاق میلیاردی به بازار نرسید

محموله کالای قاچاق میلیاردی به بازار نرسید

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران کلانتری هنگام گشت زنی در محور بندرعباس – لارستان به یک دستگاه اتوبوس مظنون

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ داود امجدی فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران کلانتری هنگام گشت زنی در محور بندرعباس – لارستان به یک دستگاه اتوبوس مظنون و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این اتوبوس، ۴ حلقه رینگ خودرو، یک دستگاه کالسکه نوزاد،۳۸ بسته سیم برق ال‌ای دی،۳۶ بسته سیم برق، ۵۴ ثوب لباس قاچاق کشف و یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان ادامه داد: در یک عملیات دیگر، مأموران پلیس امنیت عمومی پس از انجام اقدامات پلیسی، یک منزل را شناسایی و در بازرسی از آن دو دستگاه موتور سیکلت خارجی و قاچاق کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ امجدی اضافه کرد: ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده، بنا به اظهار نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال برآورد شده است.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد