تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردین 1396 - 4:47
کد خبر : 4878

اعزام ۳۲ روحانی در ایام اعتکاف به مناطق مختلف شهرستان بهار

اعزام ۳۲ روحانی در ایام اعتکاف به مناطق مختلف شهرستان بهار

محمد شهابی در گفتگو با خبرنگار مهر از اعزام ۳۲ روحانی در ایام اعتکاف به مناطق مختلف شهرستان بهار خبر داد و گفت: به منظور ارتقای سطح کیفی و غنا بخشی به سنت حسنه اعتکاف تعداد ۳۲ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف شهرستان اعزام می شوند. شهابی افزود: امسال مراسم اعتکاف در ۲۰ مسجد

محمد شهابی در گفتگو با خبرنگار مهر از اعزام ۳۲ روحانی در ایام اعتکاف به مناطق مختلف شهرستان بهار خبر داد و گفت: به منظور ارتقای سطح کیفی و غنا بخشی به سنت حسنه اعتکاف تعداد ۳۲ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف شهرستان اعزام می شوند.

شهابی افزود: امسال مراسم اعتکاف در ۲۰ مسجد شهرستان برگزار خواهد شد که پیش بینی می‌شود بیش از ۲۵۰۰ نفر در این مراسم شرکت کنند.

شهابی عنوان کرد: علاوه بر اعزام مبلغین و مبلغات از حضور رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم در برنامه های اعتکاف استفاده خواهد شد.

انجام ۱۸۴ نفر روز تبلیغ در ایام نوروز توسط مبلغین شهرستان بهار

کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بهار همچنین از انجام ۱۸۴ نفر روز تبلیغ توسط مبلغین و مبلغات این شهرستان در ایام نوروز خبر داد.

محمد شهابی گفت: اقامه نماز، ایراد سخنرانی، پاسخگویی به سئوالات شرعی نمازگزاران در ایام تعصیلات نوروز و به‌ویژه در مناسبت‌های مذهبی و ملی از مهمترین فعالیتهای مبلغین و مبلغات بوده است.

وی اضافه کرد: با همکاری اعضای شبکه تبلیغ حوزه دین این شهرستان برنامه های خوبی در ایام نوروز در روستاهای دارای روحانی اجراء شد که از مهمترین آنها می توان به سرکشی از خانواده شهداء و حضور در گلزار شهدا در هنگام تحویل سال نو و ایام نوروز اشاره کرد.

ثبت فعالیت ۸۷ مبلغ و مبلغه در سامانه سجام در مناسبت‌های تبلیغی ایام نوروز

کارشناس امور فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بهار از ثبت فعالیت ۸۷ مبلغ و مبلغه در سامانه سجام در مناسبت های تبلیغی ایام نوروز این شهرستان نیز خبر داد.

وی گفت: علاوه بر این مبلغین تعداد ۱۱ مبلغ و مبلغه مستقر کامل و پاره وقت نیز به امر تبلیغ و اقامه نماز جماعت اشتغال داشته اند.

شهابی عنوان کرد: از مهمترین برنامه های این مبلغین در مساجد شهری و روستایی می توان به اقامه نماز جماعت، سخنرانی، برگزاری جشن، بیان احکام شرعی و پاسخگویی به سئوالات نمازگزاران و عموم مردم اشاره کرد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد