تاریخ انتشار : شنبه 7 اردیبهشت 1398 - 3:33
کد خبر : 54956

هفت میلیارد ریال کالای قاچاق در تنگستان و دشتستان کشف شد

هفت میلیارد ریال کالای قاچاق در تنگستان و دشتستان کشف شد

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سرهنگ حیدر سوسنی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تنگستان روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری درراه هایارتباطی، یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.وی بیان کرد: در بازرسی از

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از ایرنا، سرهنگ حیدر سوسنی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تنگستان روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری درراه هایارتباطی، یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.
وی بیان کرد: در بازرسی از این کامیون ۱۳ تن تخمه آفتابگردان فاقد مدارک گمرکی به ارزش سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال کشف شد.
سوسنی ادامه داد: در این ارتباط یک نفر دستگیر شد که پس از تشگیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
وی گفت: همچنین ماموران پلیس آگاهی بوشهر با رصد اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های فنی از بارگیری و انتقال یک محموله قطعات کولرگازی از شهرستان دشتستان به خارج از استان بوشهر مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.
سوسنی ادامه داد: ماموران آگاهی بوشهر پس از بررسی صحت و سقم محموله قاچاق به محل اعزام و پس از تعقیب و مراقبت به یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق مشکوک شدند.
وی گفت: آنها در یک عملیات ضربتی کامیون را درخروجی شهرستان دشتستان متوقف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر یادآور شد: در بازرسی از این خودرو ۶۳ هزار قطعه یدکی کولرگازی به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.
سوسنی افزود: در این ارتباط نیز یک متهم دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی شهرستان دشتستان معرفی شد.
۷۶۰۴۳/۲۱۲
انتهای پیام

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد