تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 بهمن 1399 - 13:49
کد خبر : 90662

خبرنگاران در ترویج "فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر" نقش بی‌بدیلی دارند

خبرنگاران در ترویج "فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر" نقش بی‌بدیلی دارند

– اخبار استانها – به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام جلیل محبی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی

– اخبار استانها –

به گزارش مجمع رهروان امر به معروف ونهی از منکر استان اصفهان به نقل از خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام جلیل محبی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: خبرنگاران در یک جامعه مدنی مهم‌ترین رسالت را بر عهده دارند.

وی افزود: خبرنگاری شغل نیست که تنها منعکس‌کننده اتفاقات و وقایع جامعه باشند بلکه شغل شریفی است که بر پایه علم و اطلاعات صحیح جامعه را به سمت خیر و پیشرف پیش خواهد برد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان اینکه خبرنگاران مسئولان را از اشتباهات آگاه کرده و به سمت موفقیت پیش خواهند برد، تصریح کرد: خبرنگاری هر چند در جامعه مدرن امروزی یک پدیده و شغل بوده اما در اصول دموکراسی برای پیشبرد و مردم‌سالاری است.

وی امر به معروف و نهی از منکر را مهم‌ترین رکن دموکراسی خواند و گفت: اگر فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر از احکام دینی و در جامعه حذف شود، مشارکت مروم در حکومت به حداقل می‌رسد.

  سرلشکر ایزدی: چرا ستاد امر به معروف به فضای مجازی ورود نمی‌کند؟  تعداد گروه‌های جهادی امر به معروف در کشور به ۱۰هزار گروه افزایش می‌یابد

وی نقش اصحاب رسانه در امر به معروف و نهی از منکر را بی‌نظیر دانست و اظهار کرد: اگر خبرنگاران بتوانند چارچوب اصولی را رعایت، دروغ و تهمت نزنند علاوه‌بر اینکه رسالت خود را انجام داده بلکه از اجر حق‌تعالی نیز بهره‌‌مند خواهد شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از عملکرد این ستاد در استان قدردانی کرد و افزود: ستاد امر به معروف و نهی کردستان جزو ستادهای فعال، برتر و پیشرو در انجام فعالیت‌ها و پیشبرد اهداف و سیاست‌های ابلاغی است.

وی بیان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در حوزه‌های مختلف همچون تشکیل ستاد شهرستانی و گروه‌های جهادی مطالبه‌گری، استفاده از نیروی انسانی مستعد و اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی فعالیت‌های زیادی انجام داده که جای قدردانی دارد.

ثبت نام در مجمع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مساجد